policajta by som v živote nerobil lebo mám na viac iba ako robiť "čáva" pred ostatnými v hlavne vymätené. Keby som nepoznal medzi policajtmi nikoho tak ma môžeš aj vyfaxovať, ale keďže tam poznám vyše 10 ľudí a 9 sú totálni neschopáci, z toho ešte dvoch nerátam čo neprešli drogovými testami tak si môžeš urobiť obraz sám...
O sebe hovoríš? Nie že by som nejako miloval policajtov ale ty si na tom s nepoužívaním rozumu a buzeráciou omnoho horšie, akurát našťastie nemáš právomoci.
Práve pri tebe som neočakával, že budeš tliachať hovädziny ? .
1) Prestup zo zastávky električiek Vysoká na zastávku trolejbusov Kollárovo námestie nemožno nazvať užívateľsky priateľským.
2) Do nemocnice NEchodia všetci autami a keby sme tento argument prijali, tak môžeme prehlásiť, že všetci chodia všade autami a MHD zrušiť.
3) MHD je tu pre cestujúcich a nie preto, aby plnila nejaké papierové parametre vzdialenosti medzi zastávkami.
4) Nemyslím si, že by zastávka Americké námestie bola nejako extra blízko od zastávky Vazovova v novej polohe. Našli by sa ďaleko lepší kandidáto na zrušenie.
Ideálne to bolo do konca júna, lebo posilniť úsek ŽST Vinohrady - centrum bolo treba aj po skončení premávky L17, ale do a z Karlovej Vsi by tie spoje jazdili už prázdne.
silná ale dobrá motivácia. Inak sa to ani nedá šoférov naučiť. Pomaly sa mi zdá, že s ľuďmi je menší problém lebo už keď im nejaký 2-3x autobus neotvorí automaticky dvere tak už hľadajú nejaký gombík na otvorenie dverí, čiže potom už budú podmienené reflexy automatické : príde autobus - hľadám tlačítko. Ale šoféri majú z toho holubník dakedy. Včera na L92 napr. v Lamači otvárali ľudia na dopyt a potom zvyšok trasy otváral už všetky dvere.
tie hororove filmove ateliery, ktore sa volaju honosne, ze Univerzitna Nemocnica Bratislava, pracovisko Stare Mesto na Mickiewiczovej ulici, tam budu asi este hodne dlho... zial nova vlada vystavbu Raszoch STOPLA, tlieskajme novej vlade, ziadny iny projekt sa neplanuje a bol by ovela neskor, uz teraz sa presunute kliniky z tych hororovych atelierov (ocna, stomatochirurgicka...) tlacia v pivniciach a kanaloch napriklad Ruzinova (Nemocnica Ruzinov je znama tym ze v suterene smrdi a obcas aj vyviera kanal, cely Ruzinov ma problemy s kanalizaciou, a tieto casti su najnizsie polozene) Takze ta, prepytujem "nemocnica" tam bude este hodne dlho... je tam spickova neurologicka klinika, psychiatricka klinika, jedna z dvoch koronarnych jednotiek v Bratislave (inak akoze 2 koronarne jednotky na take mesto? to je dost smutne, v Cesku je takmer v kazdom druhom okresnom meste koronarna jednotka, a take maju aj vysledky...)
tak potiahnúť dlhšie rannú premávku L17 od Vinohradov, síce potom ešte pôjdu pred 9:00 z KV nejaké L17, ale to nezabije nikoho, určite tým dakto pôjde ešte. Chýba vozovňa pre električky a a-busy v Dúbravke.
O tom ja neviem.. lebo aj u 15Tr(M) používa dopyt cca 75% vodičov a to neberiem prípady prestupné uzly v špičke kde je jasné, že všetky dvere budú tak či tak otovrené...
A u 14TrM čo mám skúsenosti používa dopyt cca 50% vodičov a to som možno tiež nadhodnotil...
Za to by som povedal, že je to pár rokov povinné u električiek, lebo tam mám skúsenosti cca s 99% vodičov, samozrejme nerátam prípady opäť prestupné uzly v špičke, kde sa nič nestane keď vodič otvorí všetky dvere sám centrálne...
luky133