prosim vas, vie mi niekto púovedat co najpresnejsie v % ake su uspory prevadzkovych nakladov pri busoch na naftu a na cnq? ake su tam rozdiely? pri ktorom z toho su vyssie naklady na spotrebu a pri ktorom na udrzbu?
prosim ak by sa dalo, vedel by mi to niekto porovnat na zaklade dvoch busov.
1, v pripade rekonstrukcie ako napr. karosa B741 nafta a karosa B741 CNG
2, v pripade noveho vozu
Citelis 12m a Citelis 12m cng (popripade tedom alebo citaro alebo Sorka) chcem len vedet ze ci su tie uspory rovnake v % pri novom voze aj pri rekonstruovanom voze.
vopred dakujem
prosim ak by sa dalo, vedel by mi to niekto porovnat na zaklade dvoch busov.
1, v pripade rekonstrukcie ako napr. karosa B741 nafta a karosa B741 CNG
2, v pripade noveho vozu
Citelis 12m a Citelis 12m cng (popripade tedom alebo citaro alebo Sorka) chcem len vedet ze ci su tie uspory rovnake v % pri novom voze aj pri rekonstruovanom voze.
vopred dakujem
Peon
"Na diaľkových linkách spoločnosti Slovak Lines Express možete po 31.8.2010 ak ešte nebudete mať Vašu ISIC kartu elektronicky predĺženú, platnosť zľavy preukázať vodičovi aj validačnou známkou 09/2010."
A pri medzinárodných diaľkových linkách, kde sa zľava odvíja od veku cestujúceho, to majú tak ako v Turancare čo som písal.
"Na linke do Viedne sa poskytuje zľava do 26 rokov a nad 60 rokov podľa veku. Stačí sa preukázať obč. preukazom.
Ak ste už dovŕšili 26 rokov nárok na zľavnený lístok do Viedne nemáte.
Ak ste dosiahli vek 60 rokov máte nárok na zľavnený CL do Viedne."