Reply on: AAA #153622:
To znie logicky. Ale prečo sa skúšajú až tak neskoro, týždeň pred oficiálnym spojazdnením tunela? Veď nová koľaj a troleje sú najdôležitejším výsledkom rekonštrukcie (aspoň čo sa MHD týka)... O čom boli potom doterajšie 3 mesiace kolaudačného konania?
(ked sa nieco kvalitne posere, co sa udajne u elektroniky MC stava relativne bezne) - vodic jedneho MB CC mi totiz povedal, ze skoro vsetky zasahy po dobu minimalne 5 rokov do autobusu (servis) sa musia robit iba v autorizovanom servise co urcite nebude zadarmo
Bubak
Ešte to trošku doplním. Vlastne ešte stále trpíme na to, že sme žili ako sa hovorí v neslobode a v zlej trhovej ekonomike a hospodárstve a totálnom obrate v 90. rokov (či skôr zobudení sa z neho). A stále sa musia plátať (a platiť za tieto...) chyby z rokov minulých. A mnohokrát sa spravia aj zlé rozhodnutia (niekedy len z dlhodobého hľadiska).