Mne sa zda,ze pri budovani Astorie bol aj problem,ze boli zle zaznacene inzinierske siete ci co ,preto sa aj to dodatocne prerabalo a natahovalo. Tak ale vysledny efekt budovy a podchodu stoji za to , mne osobne sa to lubi ako to navrhli. Skoda len ze oblast Hodzoveho namestia hyzdi centrala banky.
Pôvodne mal byť tunel sprevádzkovaný začiatkom júla. To by neboli dva týždne, ale dva mesiace.
Poznám viacero ľudí, ktorí sú už dosť nervózni z toho, že musia viac ako rok cestovať električkou do práce takmer o pol hodinu dlhšie ako pre uzavretím tunela... Týmto ľuďom by nevadilo, ak by sa CP menili trebars aj každý týždeň.
Iba by presmerovali na 2 týždne 5-ku cez tunel, no strašný chaos...
Re #153284 ufo: Dochádza k významne väčšiemu opotrebovávaniu koľajníc. Pre podrobnejšie informácie nemusíš chodiť ďaleko, stačí do Brna.
Re #153285 MatejBA: Je to pravda, je to však skôr chyba Talianov ako výrobcu - nemali si objednávať vozidlo s neotočnými podvozkami (a keď už, tak skôr takej koncepcie ako Avenio).
Vidieť, že nepoznáš firmu, ktorá ide stanicu prerábať. Je známa extrémne predĺženými stavebnými prácami. Taká Astorka + podchod Hodžovom námestí sa predĺžili o celé dva roky. Momentálne sa mesto začína s touto firmou súdiť ohľadom nikdy nezačatej a teda ani dokončenej rekonštrukcie jedného divadla preto mi je divné, že sa firma ide púšťať do tak rozsiahlej stavby. Dúfam, že sa ju podarí spraviť, ale bojím sa, že to nebude do 2013 ale skôr ako 2015 to nebude dokončené ak budú postupovať tak ako doteraz...
Nedá mi to, ale napadlo Ti niekedy, že keby ho sprevádzkovali teraz, museli by na dva týždne meniť všetky cestovné poriadky a cestujúcim by to ešte spôsobilo väčší chaos?
Keďže majú už právoplatné územné rozhodnutie, chcú to robiť už začiatkom roka 2011 a majú v pláne najprv tam vyriešiť dopravnú situáciu (trať pod zem) a budovu stanice.
Dúfajme...
Ak je to naozaj tak a otvorenie tunela nie je umelo odkladane z dovodov, o ktorych vacsina Bratislavcanov ani netusi, a za meskanim su "zakonne lehoty", tak potom je cele kolaudacne konanie tazkopadne a chore. Ved to je ako zo zleho sna, ked taka spolocensky dolezita stavba akou je tunel ani stvrt roka po dokonceni este stale nesluzi svojmu ucelu.
Ale mozno sa ani niet comu divit - staci sa pozriet na hlavnych protagonistov rekonstrukcie na fotke vtipne nazvanej "Pat a Mat" ...
niekto tu vravel, ze v Cagliari maju nejake problemy s tymi Skodami, co sa tu testovala, ze nejak viac "nicia" kolajnice - ale ci to je 100% pravda (aby ma Superman nespindal) neviem
čo sa týka stanici tak ja by som dal od križovatky pri kooperatíve až po stanicu urobiť tomu, kto bude robiť novú žel. stanicu aj tá je v úbohom stave. A čo sa týka aj americke námestie by potrebovalo rekonštrukciu
To akoze chceme donekonecna tliachat o podvozkoch a zatial sa budeme vozit donekonecna vo VP elinach aj v 21. st....alebo uz sa prestane a zacneme premyslat ako to vyriesit, ci odkukat z inych miest? ☠ Preco by som mal zhanat peniaze, ja som uz dal raz peniaze na elektricku (na daniach + za tych x rokov na listkoch a PCL ) . Peniaze na elinu uz boli..zvysok som napisal nizsie ?
ešte by sa mala vymeniť trať z Ružinova po úsek , ktorý nedávno rekonštruovali a zatrávňovali pri Miletičke. A úsek v Dúbrqavke po konečnom to je tiež v žalostnom stave.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk