Reply on: TomJ #152551:
načo z Ružinova cez Štúra a Šafko keď v tom prípade sa dá prestúpiť na L5, čo pri tom intervale bude OK. Aj tak 11,13 a 14 chodia dnes cez ten okruh prázdne, 80-90% ľudí vystupuje na Jesenského a všetko nastupuje na Šafku. Okrem toho, z Ružinova sa na Šafko dá dostať aj L50 (teda aspoň dalo do výluky) a elinou to je zachádzka. Navyše Šafko nie je tak častým cieľom ľudí čo cestujú. Ľudia z 95 idú ešte kus pešo alebo presadajú na elinu, a ľudia z eliny tam podaktorí vysadnú alebo prestupujú. Tak ohromné množstvo ľudí to nie je aby tam chodilo také kvantum spojov. Tým rozdeleím získaš posilnenie na Kapucínskej, nábreží a Jesenského iba v jednom smere. Okrem toho by tam šli hore výkony. Z nábrežia na Obchodnú sa dá dostať prestupom z L1 na L6, príp. na L5 na Mariánsku odkiaľ to je na Obchodnú pešo 230m. Uvedom si aj to, že existoval aj lepší návrh so 4min intervalom a jednou linkou na radiálu, pričom by sa z východných radiál dalo dostať iba na Obchodnú, alebo Špitálsku a nie na obidve ulice súčasne. Iba zo západnej radiály by šlo spraviť spojenie na obidve ulice pri 4min intervale. Okruh cez tunel tu už myslím bol na L6 a 7 kedysi no úspech to nemalo. Možno to bola pekná variácia, že sa dalo cestovať z Kapucínskej na Chatam Sófer, ale využité to nebolo, navyše z Kapucínskej sa dá na Chatam Sófer dostať L31+39.
luky133