ak býva človek v Petržalke, tak aj napriek tomu, že je ich len 40 to je cítiť. Keby sa ich podarilo tento rok zaobstarať 100, tak by to bolo ešte lepšie.
Stale velmi malo. V koncepcii obnovy vozoveho parku sa planovalo ze minuly rok bude 100 (!) klbakov, tento dalsich 100 a buduci este 40. Namiesto toho sa kupilo len tych poslednych 40, ktore stale clovek stretne skor nahodne.
Je fakt, že vtedy, keď som ešte jazdil ja, neboli karty ani vozové CP a jazdilo sa podľa odvahy dotyčného vodiča ? . Ale myslím, že som jazdil celkom bezpečne a tú 34, s ktorou som súčasne odchádzal od Náboženského symbolu, som zdravil druhýkrát na Kooperatívnom. A to nebolo po Štefánikovej ale cez tunel a po Obchodnej.
Človekovia, pamätníci s fotoaparátmi, nemá niekto nafotených (alebo aspon niekde zapadnutých prachom zabudnutia) zopár zaujímavých fotiek jedinečného fenoménu električkovej dopravy v Bratislave, tzv. "Denne jedno vajce" ?
Ja ako bývalý "Blavák" si na to dodnes spomínam, ale v archívoch "imhd.sk" nenachádzam tento podstatný znak bratislavskej MHD z rokov 70. a 80.
Zišlo by sa to pridať do fotogalérie imhd...
?
1) Zato sa v Prahe čím ďalej tým častejšie stretávam so zasekávaním dverí na 8171M, ktoré neviem, či náhodou nie sú tiež z PARS Komponenty.
2) A ja som ti na konkrétnom príklade uviedol, že cestovať z Dúbravky busom cez Polianjky by vyšlo v najlepšom príklade narovnako a zo zastávky, čo ja viem, Borská a prestupovať na 32 je holý nezmysel.
Neviem preco, ale mam pocit, ze prave toto je sposobene chybou tesnenia - aj mne sa obcas doma na okne stane, ze okno sa "prilepi" a ked silnejsie potiahnem, tak potom "buchne" - to iste sa moze diat aj tu - dvere sa otvaraju lenze su "prilepene" a ako sa stupnuje tlak na dvere, tak potom (ked sa odlepia) tak silno "buchnu".
Tedom to ma ale tusim osetrene nejakou "brzdou" - vzdy ked som nim siel, tak dvere sa vzdy oneskorene otvorili a vyzeralo to, ze tresnu ako v 15Tr/M - ale vzdy sa pred uplnym otvorenim "zastavili" ci "spomalili" a tym padom nerachli.
810zssk