V X14 ukazovalo aj zastávku Chlumeckého, no nestál tam. Nechápem ale, prečo sa nemože stáť aj tam, aj na Račku. Na Račku by tak ľudia mali aspoň vačší výber na prestup. A tiež veľmi šikovne spravili CP z Vazovovej. Pochybujem, že X6 a X14 sa tam budú navzájom čakať, takže realita bude asi taká, že prídem X14 na Vazovovu a X2 mi ujde.
Čo som teraz pozrela pozornejšie ten leták tak niekto z DP asi čítaj majove a moje postrehy k letáku k vyluke smer karlovka a dúbravka. Napr je hore logo dopravcu alebo v texte zvýraznená veta o tom, ktoré linky nebudú premávať. A myslím že celkovo je to lepšie napísané. Len nabudúce aj mapku poprosim ; ) .
Podotýkam, že je opäť zaujímavé aká kapacita je postačujúca na X6 : 1100/880/880//880 os/h oproti L1+2+4 : 2640/2640/2640//1980, čiže ani nie 50% z kapacity akú ponúkajú električky. Vie mi niekto vysvetliť ako je to možné???
Ja mam v aute klimatizaciu bez nastavovania konkretnej teploty, ale tych max. 6 stupnov rozdiel zhruba aj sedi, ale ked si mam tipnut pricinu, tak to je asi tym, ze na vyssi rozdiel to auto ta chudera vychladit nevladze ani ked je vsetko zapnute naplno.
Je sice pravda, ze klimu vyuzivam vzhladom na charakter mojho auta minimalne, ale to malo ked som ju musel vyuzivat som nemal pocit, ze by bola takto obmedzena.
Tak este par poznamok:
- Soudruzi v DPB to zas pokaslali, kedze vodici v palubakoch zastavku Racianske myto maju aj ked sa tam nezastavuje, co by nebol az taky velky problem keby Racianske myto nebolo vytlacene aj na CP. Cize niekto neznaly si na CP pozrie ze to stoji na Racku, nastupi a potom sa moze cudovat.
- Zaujimalo by ma ci vodici naozaj robia psychotesty, lebo dnes to tak nevyzeralo ked vodic X6ky zacal vrieskat na cestujucu, ktora sa ho pytala ako sa dostane do mesta (ja viem, ze to ma tazke, ale zas musi ratat s tym ze ked robi prvy den vyluky tak proste sa ludia budu pytat)
Kladne hodnotim:
- Prestup z X6 na 2ku (vratane toho, ze 2ka chodi dost casto, takze z kazdej X6 sa da prestupit na 2)
- Pasky (hoci tam by to este chcelo oznam)
- To ze velka vacsina vodicov sa spravala slusne a pomahala cestujucim
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
X6 na ZST NM smer Vazovova: http://dannitrs.fw.hu/ine/x6-zst-vaz.jpg
2 na ZST smer Zl. piesky: http://dannitrs.fw.hu/ine/2-zst-zlpi.jpg
X6 a X14 na zast. el. Vazovova na RADLINSKEHO ul. : http://dannitrs.fw.hu/ine/x6+x14_vaz.jpg
4 na Vazovovej smer KV: http://dannitrs.fw.hu/ine/4_vaz-kv.jpg
Podotýkam, že je opäť zaujímavé aká kapacita je postačujúca na X6 : 1100/880/880//880 os/h oproti L1+2+4 : 2640/2640/2640//1980, čiže ani nie 50% z kapacity akú ponúkajú električky. Vie mi niekto vysvetliť ako je to možné???