Chválim, že DPB už konečne pri výluke, spravil to, že za zrušenú linku spravil náhradu v podobe posilnenia intervalu, existujúcej linky, t.j. posilnenie L4 za zrušenú L9... Len som zvedavý dokedy to vydrží, keď sa otvorí tunel, tak opäť požiadavka na kombinácie tunel/nábrežie vs. Obchodná/Špitálska.
Som zvedavý mimochodom či X6 poskytne kapacitu 2640 os/h cez prac. dni a 1980 os/h cez víkendy, za L1+2+4 a tiež X14 2160os/h cez prac.dni a 1620 os/h cez víkendy, ak nie a zvládne sa to aj s menšou kapacitou, tak neviem prečo nejazdí menej liniek v kratších intervaloch a zbytočne sa plytvá ?
Rekonštrukcia trate na Krížnej : Som zvedavý podľa čoho budú vytyčovať a odsadzovať osi trate tentokrát - vraj na Záhradníckej musela trať kopírovať stromy či stĺpy alebo čo to bolo za kravinu ?
Som zvedavý mimochodom či X6 poskytne kapacitu 2640 os/h cez prac. dni a 1980 os/h cez víkendy, za L1+2+4 a tiež X14 2160os/h cez prac.dni a 1620 os/h cez víkendy, ak nie a zvládne sa to aj s menšou kapacitou, tak neviem prečo nejazdí menej liniek v kratších intervaloch a zbytočne sa plytvá ?
Rekonštrukcia trate na Krížnej : Som zvedavý podľa čoho budú vytyčovať a odsadzovať osi trate tentokrát - vraj na Záhradníckej musela trať kopírovať stromy či stĺpy alebo čo to bolo za kravinu ?
N/A
Prečo sa stále treba porovnávať len s horšími (Slotovo).