no chcel by som vidieť, ktorý výrobca autobusov dáva také veci do interiéru. Inak tie dosky mohli byť aj z materiálu aký majú Ik435 a 415. Za 12 rokov sa mohli nájsť peniaze aspoň na klimatizáciu, termosklá a bez "kuchynskej" dosky ?
Re #151083 luky133: Nechápem prečo cez 5-6 prechodov? Však "X" môže stáť priamo na Molecovej pri ceste do centra, takže tam to je na hrane prestup medzi L32 a 33. V opačnom smere to sú dva prechody, keďže "X" bude stáť tipujem tam kde L139. Nie vždy je všade možné všetky prestupy spraviť bez prechodov cez prechod alebo tak ako si predstavujeme a v BA je takých miest viac, proste sa s tým ľudia zmierili, len jeden "high class district" musí mať všetko tip-top ? By ma zaujímalo, že koľko m.č. takto protestovalo ešte ako KV (už som chcel napísať, že DD ale to nie je mestská časť, hoci som počul toľko kecov, že DD je samostatná mestská časť, len nikto mi nevie povedať, prečo nemá vlastný MiÚ...)
Sor začína s prototypmi?
Re #151068 Trolleybus: mňa by viac zaujímalo, akú pokutu bude platiť DPB za to, že nedodržal podmienky zmluvy, keďže bolo prezentované, že uzavreli zmluvu s MB na 25 vozidiel a DPB nakoniec kúpil 10...
Re #151077 Mike: a nezabudni ani na večne živenú "tému metro"
ooo boze prepac ze som sa udivoval ze co za dosky su v soroch uz nikdy viac nebudem nic kritizovat a radsej aj prestanem jazdit mhd nech tam neotravujem slusnych ludi ? (stacilo to napisat normalne ako to napisal niekto nizsie)
na čo nad tým tak špekulujete, lepšie NAD ako ked sa maju otacat eliny v obratisku v KV a ludia maju prestupovat, tam bude interval spojov 7-8min dokopy x1 aj x4
Tak tieto výluky, kde sa 3 dni opravuje 30 m trate fascinujú aj mňa. Kaliforňan by bol OK, ale to cúvanie cez obratisko u nás v BA, no neviem neviem, ako by to dopadlo.
Nikdy sa to tak nerobilo, ešte nič nedošlo, cestujúci by to aj tak nepochopili, všetci sú na obede...
Máš nejaký techniky podložený argument, prečo by sa tam tie električky mali vykoľajovať?
Mne hlavne nie je jasné, prečo počas takýchto výluk v úseku Karlova Ves - Dúbravka nemôže premávať električková linka (ak sa teda v Dúbravke nič neopravuje), veď v karloveskom obratisku sa dá v pohode cúvaním električka otočiť. Nocovať by tie električky pokojne mohli Pri kríži, so strážnikom, samozrejme. Žiadna X1 by nemusela existovať, len X4 v nejakom luxusnejšom intervale. Inak myslím si, že také opravy by sa mali zvládať aj v noci, prípadne by sa to dalo riešiť "kaliforňanmi".
Vieš možno sa to rieši preto lebo teraz keď bude jazdiť NAD budú musieť ľudia ísť cez 5 či 6 svetelných priechodov pre chodcov... Takže sa tomu ani nečudujem. Samozrejme, že ich nikto nedodržiava... Ono kebyže je Molecka spravená, že sa človek nemusí trepať cez priechody ľudia by neboli lenivý prestupovať len za to, že magistrát vymyslel už x hovadín a nikdy niečo užitočné ľudia nemôžu. Napr. po otvorení futbalového ihriska vedľa Molecky sa záhadne zákaz zastavenia skrátil z cca 150 metrov na 20 aby mali kde rodičia na ceste parkovať lebo zaparkovať v ulici by bol veľký problém. ?
neviem čo sa tu rieši volebná L133. T-bus trať na DD nie je pre srandu a zavádzanie a-bus liniek do danej oblasti čo V.I.P. (very impotent persons) nevedia pochopiť. Za ďalšie má pre DD slúžiť ako nosná t-bus linka L33, ktorá má spájať DD a Molecku. Ja neviem čo je na tom také tragické, že si nevedia dlhodielčania prestúpiť pri ceste do centra 1x v Petržke bude električka a tiež sa bude prestupovať lebo L95 zanikne a bude len nejaká jej náhrada pre úsek Technopol - Farského ako odvoz k električke, tiež si prestúpime 1x a nikto sa neposerie
Mischo1