Reply on: Gagarin1 #150729:
Viem si do hlavy dat tieto suvislosti:Meciar = kradol, privatizoval "za 1 korunu", vrazdil
Dzurinda = kradol, vladol skoro 8 rokov, pomahal ekonomike, znizil zadlzenost, prilakal investorov
Fico = kradol, klamal, klamal, klamal, klamal, prizval si ozrana a vraha do vlady, slubuje nemozne, kym vladol bol iba on, zrazu chce rokovat aj s "opoziciou" (terajsou koaliciou)
z toho logicky vyplyva, ze vsetky vlady boli na p69u, ale najlepsie bolo za Dzurindovej ery - uvidime, co prinesie Radicovej era


Peon
Plne súhlasím.
Dodávam sprostredkovaný postreh zo začiatku tohto týždňa pri 23-ke (tam však pri VW nadväzuje jedna 23 na inú 23 a je to uvedené priamo v CP). Poobede smer Dúbravka/Lamač nadväzujúci autobus neviem či odišiel skôr alebo tam nebol. Tá prvá 23-ka meškala cca 2 minúty.
Na podnet niekoľkých nespokojných cestujúcich vodič prvej 23-ky (ktorá mala mať pri VW prestávku) kontaktoval dispečing a ten prikázal pokračovať v jazde (do Dúbravky určite - predpokladám, že až do Lamača).
Je mi ľúto vodiča, ktorý tak prišiel o svoju prestávku, ale oceňujem prozákaznícky prístup DPB. Zaujímalo by ma, či sa to potom nejak doriešilo záložným vozidlom - alebo vodičom?
----
V septembri 2009 došlo k podobnej situácii, vtedy však cestujúci zostali pri VW bez náhrady. Moja príbuzná vtedy podala sťažnosť, ktorá bola uzatvorená ako opodstatnená. Vyberám z nej:
"S obsahom Vašej sťažnosti bol oboznámený vodič autobusu linky č. 23/7 ktorý uviedol, že úplne zabudol na to, že vo vyššie uvedenej zastávke má počkať na prípoj linky č. 23/1.
Konanie vodiča hodnotíme ako porušenie pracovných povinností, na základe čoho bol prísne napomenutý s tým, že v budúcnosti pri podobnej sťažnosti už budeme postupovať prísnejšie a to znížením jeho výkonnostnej odmeny.
Zároveň sme prijali také opatrenia, aby k takýmto pochybeniam už nedochádzalo. Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi."