Reply on: Gagarin1 #150729:
a v 2006 neboli antiDzurindovské masmédiá? To bolo vtedy všetko úplne košér, keď si Fico otieral papuľu do vlády a iba na tom postavil svoju kampaň. Zatiaľ čo Fico bol hubatý, sprostý a nadával novinárom a všetkým, kto mu oponovali, tak Dzurinda nejak debilnel posledné dva roky čo bol vo vláde, teda po 6 rokoch a to si nechcem predstaviť čo by robil Fico po 6 rokoch vládnutia. Voliči Smeru vrátane teba vidia iba to čo Fico natrepe, prečítaš si z novín maximálne pár citátov od Fica, potom večer v TV novinách nejaké jeho žvásty a máš svoju Smerácku dávku. Sa skús okrem toho sfanatizovania Ficom aj pozrieť na reálne výsledky. Fico pixoval, že Dzurinda zapredal Slovensko, ale čo bránilo Ficovi sem pritiahnúť investorov? Nič, namiesto toho ešte odtiaľto odišla kopa podnikov. Ty ho volíš pre pekný úsmev, či sa ti páči Kaliňák alebo Počiatek? ?
A hrdo sa hlasim - Volil som ju pricom moji rodicia volili Fica!
Peon
Plne súhlasím.
Dodávam sprostredkovaný postreh zo začiatku tohto týždňa pri 23-ke (tam však pri VW nadväzuje jedna 23 na inú 23 a je to uvedené priamo v CP). Poobede smer Dúbravka/Lamač nadväzujúci autobus neviem či odišiel skôr alebo tam nebol. Tá prvá 23-ka meškala cca 2 minúty.
Na podnet niekoľkých nespokojných cestujúcich vodič prvej 23-ky (ktorá mala mať pri VW prestávku) kontaktoval dispečing a ten prikázal pokračovať v jazde (do Dúbravky určite - predpokladám, že až do Lamača).
Je mi ľúto vodiča, ktorý tak prišiel o svoju prestávku, ale oceňujem prozákaznícky prístup DPB. Zaujímalo by ma, či sa to potom nejak doriešilo záložným vozidlom - alebo vodičom?
----
V septembri 2009 došlo k podobnej situácii, vtedy však cestujúci zostali pri VW bez náhrady. Moja príbuzná vtedy podala sťažnosť, ktorá bola uzatvorená ako opodstatnená. Vyberám z nej:
"S obsahom Vašej sťažnosti bol oboznámený vodič autobusu linky č. 23/7 ktorý uviedol, že úplne zabudol na to, že vo vyššie uvedenej zastávke má počkať na prípoj linky č. 23/1.
Konanie vodiča hodnotíme ako porušenie pracovných povinností, na základe čoho bol prísne napomenutý s tým, že v budúcnosti pri podobnej sťažnosti už budeme postupovať prísnejšie a to znížením jeho výkonnostnej odmeny.
Zároveň sme prijali také opatrenia, aby k takýmto pochybeniam už nedochádzalo. Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi."