Reply on: no.ev.di. #150262:
Takáto električka by mala označenie KT8B5 a bola v pláne. Už sa to nestihlo. Ale vrtedy neexistovalo žiadne "bola možnosť", vtedy sa "bilancovalo".Ako bolo užaj na tejto diskusii mnohokrát napísané, KT8D5 nemožno upraviť na metorvý rozchod. Ale to ti pri tvojom dare selektívneho čítania uniklo, lebo v tých príspevkoch nebolo trikrát napísané, že SOR je shit ? .
S499.1023
Re #150236 Petto: Už to prebehlo na BB diskusii aj so záverom, že kvôli požadovaným referenciám to SOR nemôže vyhrať, takže sa len zbytočne strápňuješ.
Re #150245 no.ev.di.: Počúvaj, ty úžasňák, a už si sa takým trolejbusom vôbec v živote viezol? Nie že by neboli dobré, len by ma zaujímalo, na základe čoho to ty tak vyhodnocuješ.
Re #150244 Nodes: Nejako tam nevidím povinnosť doložiť zoznam vozidiel presne toho typu, aký sa bude prihlasovať do súťaže.
Re #150256 Emo: A najmä to nemá žiadnu súvislosť s WiFi
Malý off-topic: Výberové konanie na dodávku 31 obojsmerných plne nízkopodlažných električiek pre Miskolc (Miškovec) vyhrala v konkurencii o.i. škodovky firma AnsaldoBreda s typom Sirio, ktorý som tu už raz zmieňoval.
Budú mať krásne električky ale inak im prajem úprimnú sústrasť ? .
Inak po dodaní všetkých 31 ks bude kompletne obnovený vozidlový park električiek v tomto meste a dôjde k vyradeniu ako ex-košických a ex-mosteckých KT8D5, tak aj ex-viedenských E1.