ide o to s čím sa má prekladať L87. či s 30min linkami 74 a 67 cez víkend na spoločnom úseku alebo by to bolo lepšie ju cez víkend preložiť s 20min L70. Ale vieme, že DPB si radšej vyberie úspornejší variant, teda bude sa vyhovárať na preklad s L74 a 67. Na tej odklonenej L78 je super to, že šoféri budú mať prestávky aj v Ovsišti a nebudú mať státie na Muchovom nám. kde nie je sociálka.
Tá 50-ka: Ani mačka, ani pes... Prečo nejde obojsmerne cez Apollo ALEBO cez Nový most? Takéto jednosmerné trasy ľudí akurát tak dopletú. Význam by mali jedine, keby bol Aupark priebežná konečná - viem, že nemôže byť..
A čo by sa stalo, keby bola 78-ka skrátená po Šafárikovo nám.? Nestačilo by Ovsišťanom na Šafko spojenie 87+95 s prestupom na Moste Apollo?
Podľa mňa je predĺženie 78-ky do Ovsišťa zbytočné vyhadzovanie peňazí! ? Radšej mali cez víkendy posilniť 87-ku z 30 na 20 minút, ako keď tam jazdila 97-ka.. Sídlisku vo Vrakuni by sa také zlepšenie iste zišlo.
A za kolko by si chcel rekonstruovat tunel? Dva mesiace?
"ani jedna jedina nizkopodlazna elektricka v celom meste, pravdepodobne neexistuje ani ziaden usek trate kde by ju bolo mozne nasadit." - Trepes, uz tu jedna na skusku jazdila.
Neviete niekto, prečo LN95 vymenili s LN80?
Nemohla sa zmeniť trasa iba LN95? Veď LN95 by premávala po zmenenej trase cez Nový most, Muchovo nám. a Ovsište (tak ako kedysi L507) a LN80 by mala trasu tak ako doteraz.
Teraz bude LN95 premávať po trase (Zochova - Nový most - Rusovská cesta - Nám.Hraničiarov) namiesto LN80 a LN80 po trase (Zochova - Nový most - Krasovského - Muchovo nám. - Ovsište) kde nahrádza LN95.
no... to znie very good ? aspoň nebudú ľudia na L50 musieť behať na druhú stranu. Len potom čo pauzy pri OD Slimák? Keď pri OD Slimák pauzujú 3ks a pri Auparku 2, tak dokopy to bude 5, ale mohol by jeden kľudne stáť v tom veľkom prázdnom priestore ako je nástupište L98, toľko miesta pre jedno sólo sa tam nájde. Však uvidíme ako bude fungovať čo DPB vymyslel, ono sa to po čase možno aj tak zmení, keďže tipujem, že DPB bude sledovať aj vyťaženosť, jazdný čas a pod. a hlavne keď takýto stav nie je na krátko, tak sa oplatí to spraviť poriadne. "Najlepšie" na tom je, že namiesto toho aby sa most zavrel pre dopravu plánovane a bola na to MHD pripravená, tak 3dni predtým vylezie von o tom správa a nové klbáky furt čakajú vo vozovni na milosť pána zo zahrádky ?
škoda, že namiesto tých 10.5 BN a Citelisov nemáme radšej k tým 25 Tedomom (o chvíľu dúfam 30) ďalších 35 + 42, čiže dokopy 102 ks ☺ v 10.5 sa postaví pár ľudí a už to je plné, pri vystupovaní je skoro vždy strkanica. Usporiadenie Tedomu a ten komfort je porovnateľný so Solarisom, proste na dobrej úrovni. Citelis by mal vymyslieť niečo nové, lebo toto zaostáva čo ponúkajú.
nuž ako myslíš, ale mi objasni záhadu ako zastaví L50 na zastávke Aupark, keď pôjde od Apolla cez Einsteinku a po výjazde na Nový most ako L184, ktorá túto zastávku míňa... Jediné čo ma napadá, že sa bude nastupovať ako je ten mostík k zastávke ? takže L50 by mohla zastaviť pri Auparku jedine v prípade, žeby premávala v opačnom smere ako je uvedené v BA novinách... s tou L78 to budú mať Ovsišťania veselšie aspoň, len je blbé, že L50 nebude stáť na Šafku no dúfam, že aspoň pod Nový mostom bude stáť, aj keď taká okružná premávka nie je bohviečo. Mali ju poslať v trase ... AS - Landererova - Apollo - Einsteinova - AUPARK (otočka tam kde dnes) - Pri starom háji - Jantárova cesta - Einsteinova - Apollo - Landererova - AS... tá okružná trasa je na prd v tom, že vodiči budú musieť prestávkovať na OD Slimák a jednak v tom, že sa bude dať dostať od Auparku na nábrežie a Malú scénu ale opačne to nepôjde, ľudia budú musieť nasadať na L50 pri Olejkárskej...
Arkuslogaritmus