Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #148345:
prepáč, netušil som, že v iných mestách vodiči na každej zastávke (pri odchode z nej) cestujúcim opakujú nejaké oznamy. akože vodič sa nemá venovať vedeniu vozidla ale nejakému kecátku?! čo na to Zákon o premávke na pozemných komunikáciách? si uvedomuješ, čo píšeš?
Reply on: S499.1023 #148338:
Súhlasím. Ale ak by chcel prevádzkovať rýchliky na vlastné riziko, tak potrebuje od štátu hlavne svätý pokoj, zníženie poplatkov za cestu (čo snáď bude), aby štát nelial do ZSSK peniaze na nákup nových vagónov (čo nebude, lebo neni z čoho). Takže ja som to myslel hlavne tak, že sa tu nebude musieť obávať o existenciu svojho podnikania tak ako v ČR a tiež bude mať omnoho slabšieho súpera, než Černou Díru.

...pokiaľ by chcel regio, tak to budú asi časom objednávať kraje. V krajoch sú aj na Slovensku nasáčkovaní socialisti - okrem BSK a TTSK.
Reply on: no.ev.di. #148335:
Pozri, to je celé o ohľaduplnosti. Samozrejme, že ja budem natoľko ohľaduplný, že sa s autom nebudem trepať na trať, ak prichádza električka. A keď už som na trati a práve vtedy príde električka, tak by mala ohľaduplne počkať.
Reply on: no.ev.di. #148337:
Dunčo, tam je 836 vozidiel, nie autobusov.
Reply on: Sommelier #148351:
Politicky? Kde je tam politika? Možno vedenie BSK, ale to je už za nami. A na BID oficiálne sa už nečaká: EMtest už programuje naše nové označovače, atď. ?
Reply on: Sommelier #148351:
Dnes v dobe internetu na Gerlachu a platobných terminálov v Príkre by mali byť informačné tabule (aspoň na 10-15 prestupných uzloch) priam samozrejmosťou... a to neverím, že to môže byť finančne nákladné... Samozrejme ak to spravia anti-vagabundsky
Reply on: no.ev.di. #148346:
samozrejme, dá sa kúpiť systém, ktorým z centrálneho pultu budeš informovať cestujúcich pomocou tabúľ nielen na Patrónke. Politicky sa čaká na BID. a ?
A ESTE JEDNO KRASNE VIDEO PANA VODICA KTORY JE TEDA FRAJER NAJVADSI . DOKAZETE SA OTOCIT NA MOSTE S BUSOM?

http://www.youtube.com/watch?v=lVByfJdhKlU
Keď už tu je nejake to video tak prispejem aj ja jedným 🙂 Vačšinou robím videa s čelného skla na trať a hen čo sa tam nepritrafí (Marzy 😛 )

http://www.youtube.com/watch?v=kj4oaXN0xyc
ODPORUCAM ODPORUCAM ODPORUCAM... HLAVNE DOUBLEDECKER NA KOCI CHUDAK DOPADNE......


http://www.youtube.com/watch?v=JVBKJ58YMSY
Reply on: no.ev.di. #148341:
to teba asi nenapadlo ze kym dojde nejaka elina auta budu davno prec... ked raz budes mat vodicak a auto mozno to pochopis... samozrejme ze urovnove prejazdy cez trat treba minimalizovat ale nie vsade je to vhodne a nutne...
Reply on: Sommelier #148343:
zas si to čítal odzadu a dolu hlavou čo som písal? Alebo ťa baví vymýšľať si kraviny a niečo čo som nepovedal. By ťa mohlo napadnúť z vety : "Oznámenie o posilovom spoji by skôr malo byť na informačnej tabuli, ale keďže zastávky na Patrónke sú v rovnakom stave ako keď ich postavili a ani náznakom nevyzerajú, že sa tam stoja mestské, prímestské a diaľkové linky, tak ľudia môžu akurát tak tipovať." že som mal na mysli info tabulu na Patrónke! Či sa ti zdá, že na Patrónke nastupuje/vystupuje málo ľudí?!
Reply on: 2xT3SUCS #148329:
tu nejde o lenivosť. Mala by to byť imho súčasť pracovnej náplne a informácie by mali byť štandardne podávané. Podobne ako dispečing by oznámenia pripravoval a vodičov oboznamoval s tým, čo kde majú pre ktoré linky hlásiť. Zrejme sa aj zopár vodičov bude za týmto účelom musieť zaškoliť a potrénovať a následne si na to zvyknúť. Zvládajú to kompletne všetci vodiči v iných mestách, tak ?
Reply on: Peon #148342:
Využil som to ja bez bicykla 😃 Bicykel si prepravim v 21 hocikedy a zadarmo a ne v 128 3x denne ?
Reply on: no.ev.di. #148325:
až dosnívaš o aktívnych tabuliach s obsluhou na pár zastávkach linky 43 kedy o posilovom spoji so šťastím informuješ polovicu cestujúcich si povieš, že by to po oznámení vodiča s minimálnymi nákladmi mohol vedieť každý.
Reply on: Pežot #148293:
Tak aká bola služba v nedeľu na cyklobuse? Boli aj nejakí cyklisti? Využili to aj nejakí ľudia bez bicykla?

Ozaj, už bol niekedy v cykobuse aj revízor? Dovozné za bicykel má právo kontrolovať aj vodič alebo závozník?

A neobnovilo sa dávanie vratných žetónov cyklistom za bicykel?
Reply on: toldo #148340:
Čo sa ti neľúbi? No máš pravdu, v tom videu neblokuje žiadnu električku, samozrejme len do chvíle pokiaľ žiadna nestihne prísť ? to už ťa nenapadlo... Prečo asi je vhodné minimalizovať takéto prejazdy cez električkovú trať alebo riešiť križovania električkovej trate a cestnej komunikácie mimoúrovňovo tam kde to ide?!
Reply on: no.ev.di. #148335:
v tvojom prispevku je nadherne vidno ze si blbec a pise o veciach ktorym prd rozumies... vobec ta netrapi ze v tom videu nevidiet ZIADNE blokovanie elektricky... zrusit dunca a hotovo...
Reply on: zakaznik #148334:
Predchádzajúca "čisto pravicová" vláda pre skutočnú liberalizáciuv osobnej doprave na železnici nespravila nič. A v nákladnej nakoniec tiež len úplné minimum.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.