Reply on: Z #14836:
Ja si myslim, ze nasi cestujuci by zdevastovali sedadla aj keby boli trebars cele ocelove 


Ale inak okrem starych 14Tr su aj tie v Ik280, alebo 283 vcelku pohodlne - len v 280ke je dost malo miesta na nohy. Na TAMBUSackych sa mne osobne tiez nesedi zle (zdrave na chrbticu

J
Mýto by som zaviedol už teraz a to na korzo. Boli by štyri vjazdy (S. tržnica, Hl. pošta, Dóm sv. Martina a Hviezdoslavové nám.) Poplatok by bol 25,- a to pre všetkých okrem ľudí s trvalím pobytom. Sídla firiem, zásobovanie, zastupiteľstvá by platiť museli za každé jedno auto. Ak by si do 24hod. poplatok neuhradil tak ti jednoducho fízel nestiahol kolík. Tým myslím, že ten režim čo je na Hviezdoslavku by bol na všetkých vjazdoch.
Aj z okna autobusu čo to vidíš. Ale napísal som, že cez leto sa tam hádam stavím na pár hodín a potom poviem.
Uzavrieť Štúrovú by podľa mňa išlo len po dostavaní mostu a dialnic na území mesta. V roku 2004 alebo 2005 by to už šlo. Naozaj nedá sa rozhodnúť, nepôjdete tadeto, ale nedáš mu náhradu. Zápchy na Miczkiewiczovej nie sú kvôli Am. nám. ale zlej priepustnosti spodku Kollárka a križovatky s Ul 29. augusta. Ak by autá z centra mohli ísť na Košickú a po Viedenskej (dialnica-100km/hod.) do Petržalky, K.V a Dúbravky tak potom môžeš niektoré ulice spraviť neprejazdné. Ono aj teraz by mohli autá ísť opačne po špitálskej na Ul.29 augusta a na Dostojevského, no ten by zostal už úplne zapchatý. Ak by však mali tie autá z Nív a východu centra ako rýchlo prekonať dunaj, tak by sa netlačili na nábrežie.
Neviete či sa dá nejako zrušiť zmluva so Škodou Ostrov, pretože zloty padol z 12,20 na 9,50. To znamená, že namiesto napr. 12 mil by sa zaplatilo za Trolino 9 mil. A to je rozdiel. Na troch Tr. to robí jeden ďalší.