Reply on: MatejBA #148014:
Podľa mňa neexistuje univerzálny muster na označovanie liniek. Každé mesto by si to malo prispôsobiť na vlastné parametre ako je členenie mesta a obsluha linkami jednotlivej trakcie alebo systém doplnkové, nosné a účelové a pod. Také oblastné označovanie je napr. ako dobre vidno na Bratislave ťažko dodržovať. Vidno to napr. na L156, ktorá by mala mať skôr číslo 175, ale nie 156 kedže s L56 nemá ani jeden bod na trase spoločný. Mne sa v BA páčilo, že niektoré linky mali kedysi tzv "S" linky čo boli ako posily. V BA je jasné, že eliny sú v číselnom rade 1-20, trolejbusy by som dal v rade 20-99 a autobusy 100-199 a prímestské a-bus linky + lokálne linky v kraji v rade 2xx Záhorie, 3xx smer Pezinok, 4xx smer Senec, 5xx smer Šamorín, 6xx Rakúsko a 7xx Maďarsko. Podľa mňa by sa ale nič nestalo keby boli trolejbusy v jednom číselnom rade s autobusmi, koniec koncov nikde nemajú trolejbusy nejakú separátnu zastávku oproti autobusom, takže číslo dostatočne postačuje, netreba medzi autobusmi a trolejbusmi robiť extra označenie. Možno by som spravil u nás to, že električkové linky by som označoval písmenami.
TeBeCe
Rekreačná doprava na Kačín
16. 4. 2010
Od 17. apríla 2010 bude zavedená rekreačná doprava v prevádzkovom režime sobota/nedeľa/sviatok a to nasledovne:
Linka č. 28
- vypravované veľkokapacitné, kĺbové autobusy
Linka č. 29
- v zálohe veľkokapacitné, kĺbové autobusy vypravované podľa potreby na základe pokynu dispečingu
Linka č. 37
- vypravované kapacitnejšie autobusy
Linka č. 47
- trasa cestovným poriadkom určených spojov (zachádzka obojsmerne): Železná studnička, Kačínska dolina (zastávka na znamenie), KAČÍN.
http://www.dpb.sk/aktuality-a-tlacove-spravy/rekreacna-doprava-na-kacin