Reply on: Max #147270:
Konkrétne napr. New York je mesto s veľkým podielom pešej dopravy a veľkým množstvom chodcov. V takom Manhattane to funguje tak, že keď majú zelenú autá idúce po "streets" (východno-západná línia, väčšinou sú užšie, zatiaľ čo severo-južná línia sú širšie "avenues"), tak chodci síce čakajú na červenej, ale sú natlačení na priechod a keď sa objaví nejaká medzera alebo už nič nejde, tak väčšina davu prejde cez cestu.Sú aj takí, ktorí idú na červenú aj vtedy, keď ide auto na zelenú - to je už ťažko obhájiteľné, ale inak je mi tá zdravá miera "sebapresadzovania" chodcov sympatická.
Ale zaujímali by ma výsledky ankety na imhd, v zmysle "dodržujete za každých okolností svetelnú signalizáciu na priechode pre chodcov na Kamennom nám.?". ?
810zssk