ale to nikoho z predstavenstva DPB nezaujíma. Oni si aj tak spravia po svojom, totiž oni uznávajú iba to čo im momentálne hrá im do kariet, ani sami nevedia, čo niekde napísali, povedali, sú to babráci... Keby hentak ako oni robil Mečiar, tak už Mufty dvíha dávno v base mydlo zo zeme
Napísal by som aj na magistrát. Keď som navrhoval novú linku odpísali mi jedine z magistrátu, že návrh privítali, ale poslali výzvu DPB aby im povedal/navrhol či je možné zriadiť danú linku. ? A keď im to už posiela aj magistrát vyznie to dôležitejšie.
Ano , 28 a 133 by mali konecnu ako povodna "dostvrtkova" 133. Mail idem pisat ombudsmanke DPB, zahradkarovi, este jeden na DPB -len neviem ktora mailova schranka presne.
Este do stvrtka tam nebol az taky problem s parkovanim pred NB SND ( no co som videl v piatok - tak som mal dost - 66 nemala sancu - bolo tam asi 7 dialkacov )
A vari nevies kto to vyhra ??? ?
len ked uvazujem o pocte miest pre voziky ,tak sa mi nezda ze by ich NB 12 vzal aspon 5,detto ani SOR BN 12 nevyzera presvedcivo. Take Urbino 12 ci Tedom C12 ich pobere rozhodne viac,lebo sa daju voziky ukladat aj na dverovu stranu co sa pri Sore ani v jednom pripade neda.
To znie zaujímavo. Čiže konečnú by 28 a 133 mali na tom parkovisku pri DPB ako do štvrtka 133-ka?
Odhadujem, že táto možnosť by bola na vzkm iba mierne drahšia než súčasný stav. V smere do Petržalky by bol prestup na 88-ku na hrane (Landererova), v opačnom smere z 88-ky krátky peší presun cez cestu na nástupište - to je OK.
Ak máš trvalý pobyt v Karlovej Vsi, skús to poslať do DPB a daj potom prosím vedieť, čo ti odpísali. Len by bolo treba doriešiť ten chýbajúci prechod pre chodcov čo spomínaš v #147038 .
A kedysi (keď bola vo večerných hodinách predĺžená 28-ka k NB SND) bol na tom výstupišti / nástupišti problém kvôli parkovaniu áut a vraj preto potom 28-ku skrátili späť pod Nový Most. Po zavedení 133-ky sa tam situácia stabilizovala?
Bohužiaľ L. Sáru už zrušili takže to asi nepôjde... Podľa mňa toto ešte nie je konečný CP veď aj kým vytvorili nový CP linky 133 pred pár mesiacmi trvalo to nejaký ten týždeň-dva a preto tam dočasne jazdili vložené odchody, ktoré neboli v CP...
neviem aky kolotoc ,ked uz teraz od Pribinovej ide na Malu scenu oblukom.
Smerom na DD by podla mna sla cez zastavky : NB SND( byvale nastupiste),Pribinova, M.Scena,...
Smerom k NB SND: M.scena, Pribinova( terajsie nastupiste), Landerka, NB SND (byvale vystupiste)
Preboha to co za kolotoc chces na tych 28 a 133? Chapem to spravne ze to ma ist na zastavku Landererova a potom do byvaleho obratiska NB SND a nasledne na novu NB SND? A kde tie vozy chces preboha prestavkovat?
zastavka pred DPB sa kludne da urobit. Ale netreba ani robit zastavky navyse, staci len presmerovat L133 a 28 k NB SND cez zastavky : M.SCENA-PRIBINOVA-LANDERKA-NB SND. Ak aj budu zmeny,tak na 66 urcite ,lebo jej zastavka PRIBINOVA je spravena na rit - bez prechodu pre chodcov.
Priebezna konecna sa neda urobit - vid odpoved Mischovi1
Re #147035 Mischo1: Nesranduj s klbakmi na 133,obratisko Kuklovska sa neda donekonečna rozpinat. V rannej spicke je to kriticke. Ak by uz bola celodenna 133,musis mat urobeny preklad s 32,33 ,cize 15 minutovy interval v skolske dni by nebol na 100 perc. . Add Molecka - tiez sa priklanam k nazoru, ze by tam 133ka nemusela stat,alebo ked tak az na L.Saru a zrusit by sa mohli aj Janotka a Pri podchode ako volakedy na 352ke ?
Keď ale by mal byť na L133- 12min interval v rannej a poobednajsej spicke aby tam boli kapacitnejsie vozidla napr. nech tam kludne daju aj 18m karosy, srat na nizkopodlaznost, alebo ked uz dojdu sory18NB tak 6 vozidiel dať na l133, 5+1 záložné, lebo v den otvorenia Eurovei už z prvej zástavky chodili na 30 percent plné a to tedomy, nápor cestujúcich sa ešte zväčší v úseku pribinova-malá scéna-nový most, súhlasím s tebou:
ranná špička- 12min.
sedlo- 30 min
od 13:30 do 15:00- 15 min.
od 15:00 do 19:00- 12min.
od 19:00 do 21:00- 30min.
Re #147032 luky133: trolejbusy by mali význam keby vodiči na molecovej počkali na cestujúcich ktorý stoja na prechode(niektorý to robia), väčšina ľudí sa vtlačí do 32 a 133, nie aby počkali na L33 ktorá je prázdna,...
Záver: na molecovej by mala stáť iba 33, využiť neexistujúcu zástavku Ladislava sáru do ktorej sa minulý rok vložili peniaze a tam by zastavovali 32,133. A linka 33 by znova mala zmysel.
Ludia do OC moc doobeda nechodia. Podvecer to uz bolo celkom plne (hoci sa dalo v pohode hybat, co je vdaka tomu ze Eurovea je rozumne naprojektovana)... Niektore spoje 66ky boli riadne nabalikovane.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MacGiver