Reply on: no.ev.di. #146440:
Problémom Molecky nie je ani to, že sa ľuďom nechce prestupovať, ale ten, že tie semafóry sú tak debilne nastavené, že jednoducho človek neprejde celú Molecovú za kratšie ako 5min keď čaká podstivo na každom semafóre... A zelené sú tu tak krátke, že keď niekto nebeží málokedy stihne prísť do cieľa na zelenú... Ale to je problém viacerých križovatiek v BA. ? Mne nerobí problém prestupovanie veď ten kto ma pozná vie, že by som sa zaobišiel bez 133 (veď ju používam len možno 2 dni v týždni) a duplom už bez liniek 139, 36, 35 a 135... Dokonca v peknom počasí hocikedy vystúpiom o dve, tri zastávky skorej a prejdem sa po vonku keď ma netlačí čas. Ale povedzme si asi každý bude radšej cestovať linkou bez prestupu ako prestupovať nie? ? Takže to nie je, že problémom sú leniví Dlhodielčania, ale skôr to, že ich DPB rozmaznáva.
MatejBA
2.) Posuskava sa o celodennej premavke 133
3.) 133 sluboval Durkovsky pred volbami (priame spojenie DD a NM)
4.) Ja uz sam dlho hovorim, ze nech zrusia 32/33/133(/139) v sucasnej podobe a zavedu 2 linky:
- 32 (alebo 213): DD - Molecova (alt. - Slavicie udolie) - Patronka - Kramare - Hl. Stanica (stacili by 14Tr(M) ci iny kratky tbus)
- 33 (alebo 70): DD - Molecova - NM (alt. Eurovea ako zachadzka/konecna) - ASMN - Vlcie Hrdlo - ZST P. Biskupice (ta 33 preto, aby si nepindal na subeh "33" a "70" do Eurovei - stacil by Solaris ci nejaky 18m bus)
Interval ale neviem aky by sa mal dat (mozno 10/15/20 na 32 a 5/10/10 na 33/70)
(to je len navrh, aby niekto nevravel, ze "nevymyslam" ? )