Ještě k té 6261, to byl tak hrozný vrak, že na něm nelze udělat GO? Nebudete do Zlína náhodou posílat horší vozy, u kterých dojde k výměně za jihlavské? (upozorňuji, že ty naše krásky jsou taky v květu rezavém)
To čo je za nezmysel? Myslíš, že moderné vozidlá sa kupujú nato, aby mali viac údržby? Áno, je v istom zmysle náročnejšia, napr. na diagnostiku, ale časová náročnosť je rádovo nižšia.
Re #146091 no.ev.di.: Kde sa to spomínalo?
Re #146126 no.ev.di.: Len tak mimochodom, Re: neznamená response ale reply ?
Re #146162 no.ev.di.: Podľa seba súdiš ostatných?
Re #146177 no.ev.di.: A čo ako má byť?
Re #146179 no.ev.di.: Jaj, Dunčo má pocit, že už dávno nedal reč o BrnĚ ? . Ty si tam bol asi len veľmi krátko, keď si tam nevidel estakádu, podzemnú zastávku a podobné zvrátenosti.
Re #146183 no.ev.di.: Dúfaš, že všetky križovania budú mimoúrovňové a súčasne je ti na zvracanie z estakády? Navrhuješ nejaké križovanie v piatom rozmere? Alebo máš len syndróm Buridanovho somára?
Re #146198 Majo: Článok je plný ako právd, tak aj bludov. Vignolove (stojinové bez žliabkov) koľajnice sa v Prahe používali za prevej republiky úplne bežne.
Re #146205 Ike: Ale nezmysel, tam je zipsové radenie.
Chtěl bych se zeptat, máte někdo fotky vozu 14 Tr 6267 ex jihlavské 44 a mohl by někdo kouknout na výrobní číslo na rámu, zda-li jde opravdu o ni? V.č. je 12207. Provoz tohoto vozu v Jihlavě máte na této stránce http://jihlavskymhd.ic.cz/fotky/44.htm . Kdyžtak na hlavní stránce mi můžete nechat vzkaz a info o tom voze. Díky.
jáááj... myslel som že riešite protismerné obchádzanie
To čo vravíš je pravda, ale k tomu platí slovenská špecialitka a síce, akonáhle je prekážka označená dopravným značením, tak žiadne zipsovanie podľa zákona neplatí.... ? Všade v EU to platí tak, že ten čo má prekážku, alebo mu končí jazdný pruh, má prednosť (ako vravíš iba jeden ). U nás platí, že akonáhle je to označené príslušnou dopravnou značkou, prednosť má ten, čo je v priebežnom....
Ale to vyhýbanie čo si citoval je pri protismernej jazde.. Pri súbežnej je to aj u nás tak, že ten čo nemá prekážku má pustiť toho čo u seba má prekážku.. ale iba jedného.. aby bol zips
Vodiči protiidúcich vozidiel sa vyhýbajú vpravo, včas a v dostatočnej miere. Ak sa nemôžu bezpečne vyhnúť, prednosť v jazde je povinný dať ten vodič, na ktorého strane jazdy je prekážka alebo zúžená vozovka. Ak jeden z nich musí cúvať, urobí to ten, pre ktorého je to ľahšie alebo menej nebezpečné. Ak sa vodič nemôže vyhnúť protiidúcej električke vpravo, vyhýba sa jej vľavo."
ak sa nemýlim, je to naopak... teda v našom absurdistane záleží aj od povahy prekážky, ale malo by platiť, že ten čo nemá prekážku má pustiť toho, čo má prekážku
to je snáď v zákone/vyhláške, že kto má prekážku v ceste, musí pustiť tých oproti pri jej obiehaní, nie?
Re #146184 luky133: to ani nehovor, že by si na DD vodiči dovolili neuposlúchunť príkaz superstaristu
Re #146199 richardhudec: možno by to bolo lepšie do dispečerskeho...
Majo
"To znamená, že jsme zase o krok před nimi." "Bude to stačit, myslíš?" ?