Reply on: no.ev.di. #145927:
To určite suhlasím. Ale tak určite záleží aj na tom v akom stave sem prišli, neboli vyložene hrozné. Takže u Veolie Transport Brabant sa o ne dobre predtým starali. A NR si dala riadne záležať na tom, aby vyzerali ako "nové". Dosť im pomohol ten fakt, že u verejnosti tak aj nakoniec pôsobili. Trošku im ubralo to, že v nich bývalo začiatkom leta príliž teplo, tak iba preto dostali potom všetky klimatizáciu...a potom už celkom pohoda. Inak asi v subjektívne najhoršom stave je NR-145EZ, ten rád vlečkou "tancuje" po našich cestách...inak sa dá. A SORy NB18? Uvidíme, ešte nemal príležitosť sa dožiť takého veku. ? Tak snáď to prežije v Nitre.Môj názor na CapaCity v BA je taký, že to bude akási "ozdoba" celej BA. Nuž a za také veci sa holt platí vysoká cena.
Ale SOR NB18 ako doplnoková doprava? Žiadny problém. Naozaj možno sem tam by bodli aj trojdverové NC18 na určité linky, mohli by byť rentabilnejšie...a naozaj na špičku alebo určené intervaly NB18.
Re #145932 Solider: Re #145936 irizar: Áno, to som chcel práve povedať. A bolo to v celkom veľkom štýle. Veď viac tu: http://zeleznica.railnet.sk/modules/AMS/article.php?storyid=301
Solider