To poznáme, aj katolícka cirkev z Košíc sa sťažovala a volala po tom, aby reklama na Exisport, kde bola vyobrazená Eva Cifrová bola zakázaná, že to ohrozuje mravnosť a podobne. Takisto nápisy Sexshop a podobne... ? ?
http://www.rpr.sk/sk/nalezy/wixoon-s-r-o--nie-je-zadok-ako-zadok
"Posterová reklama: „Nie je zadok ako zadok“ s vyobrazením nahej ženy zadávateľa: Wixoon, s.r.o.
je v rozpore
s ustanovením II časti bodu 1.3 Etických zásad reklamnej praxe platných na území Slovenskej republiky.
Rada obdržala dňa 28. 01. 2010 sťažnosť Slovenskej spoločnosti pre rodinu a zodpovedné rodičovstvo, v ktorej sťažovateľ uvádza, že na zadnej časti autobusov MHD sa nachádza vyobrazenie nahej ženy s totálne nevhodným sloganom „Nie je zadok ako zadok, toto je miesto pre vašu reklamu“, čo sťažovateľa zrejme pohoršilo a preto sa obrátil so svojou sťažnosťou na Radu, aby prešetrila súlad tejto reklamy s Kódexom."
ja som si už myslel, že DPB sa inšpiroval nejakým prírodným náterom alebo robí autobusom "corpsepaint" (kto nevie o čo ide tak nech si pozrie maľovanie tvárí členov kapely Gorgoroth...) ? ale fakt, už som si konečne osviežil pamäť ako vyzerá čistý náter autobusu zvonku.
inak k čomu má viazať tá anketa o čistote autobusov? zase nejaká pilotný projekt DPB? ? asi za posledný mesiac som si jedine všimol, že väčšina električiek z Krasnian je nejako z vonka podozrivo čistá, ale veľmi ďakujem ? ? ?
Ešte jeden maly OT Nemyslite si že Solarisov horelo viac než len 2ks? Totiž všimol som si že niektoré vozidla sú podozrivo nové v zadnej časti a bez polepov.
neviem prečo je Solaris Soplaris pre niekoho... To, že sa v Solarise (vedenie) postavilo k oprave poškodených Solarisov, je ich vina, nie vozidla danej značky, ktoré sú inak na vysokej úrovni s ktorou by uspeli kdekoľvek na svete si dovoľujem povedať. Čo sa týka SORu tak na ten pľujem hlavne ja, ale na druhej strane v čase krízy je to racionálne riešenie, tých 8-10 rokov už nejak pretrpíme, možno sa dočkáme autobusov na úrovni. Citelis je o krapec lepší ako SOR ale v niečom má na vrch SOR a rovnako aj Tedom, aj keď ten v hodnotení vychádza tak ako Citelis...
Nove oznacniky s reproduktorom su na SAVke (na Stefanikovej, smer Patronka) a Hodzovom nam. (Stefanikova, smer SAV, ten istalovali dnes) a zrejme aj dalsich lokalitach.
a ešte 1: čo by za hrôzu zažilo "Vaše blahorodie", keby ráčilo byť na zastávke VČAS PRED odchodom (povinnosť stanovená prepravným poriadkom, čo "Vaša výsosť" predsa nebude akceptovať, veď ja nad slnko jasnejšie, že pravidlá sú výlučne a len pre spodinu, teda vodičov, šľachta si robí čo chce a spodina má od vďačnosti ruky bozkávať, že môže byť šľachte užitočná)?!
spamätaj sa!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
"Posterová reklama: „Nie je zadok ako zadok“ s vyobrazením nahej ženy zadávateľa: Wixoon, s.r.o.
je v rozpore
s ustanovením II časti bodu 1.3 Etických zásad reklamnej praxe platných na území Slovenskej republiky.
Rada obdržala dňa 28. 01. 2010 sťažnosť Slovenskej spoločnosti pre rodinu a zodpovedné rodičovstvo, v ktorej sťažovateľ uvádza, že na zadnej časti autobusov MHD sa nachádza vyobrazenie nahej ženy s totálne nevhodným sloganom „Nie je zadok ako zadok, toto je miesto pre vašu reklamu“, čo sťažovateľa zrejme pohoršilo a preto sa obrátil so svojou sťažnosťou na Radu, aby prešetrila súlad tejto reklamy s Kódexom."