Na "nových" Mercedesoch sa asi začína prejavovať bratislavská údržba, konkrétne 1503, keď som šiel domov, v kĺbe, v tom kruhu sa medzi plechmi otvárala asi trojcentimetrová diera v zákrutách.
aj voči autobusu alebo trolejbusu, príp. kamiónu. Už som videl ako napr. skončilo nejedno auto pri Auparku ako sú výjazdy z Einsteinky na Nový most. Autobus mal menší damage na nárazníku a auto kufor na mieste zadných sedadiel ak nie u šoféra ? to ako arogantne sa u nás jazdí svedčí aj to, že raz ma viezol kámoš cez centrum domov, šli sme 30, na povolenom úseku už 50 a autá okolo nás prebiehali jedna radosť... čiže tipujem tak jazdu na 70-80km/h
To by najprv museli všetky tie označe fungovať (čo je povinnosť DP)! V jednom Solarise mi raz lístok cvakol a nepustil, tak som nechal 1/3 lístka v označovači. Ďalej : klbák má 4 označovače - 3 fungujú, cestujúci väčšinou venujú niekoľko pokusov na označenie lístka, dovtedy už môže revízor ohlásiť kontrolu a cestujúci je nedobrovoľne ČP. Často sa stáva, že na ozačovači svietia červené svetlá na displeji, tak neviem či je zablokovaný alebo to svieti omylom. Myslím, že DPB udelí ročne toľko pokút neoprávnene, že by mohol znížiť aj sumu o 25%. Aby len tak zdierali ľudí, aby revízori vykazovali nejaké čísla, pričom rôznych asociálov kontrola lístka obíde, tak to je vrchol všetkého. Som zvedavý, ktoré DP majú takéto praktiky.
Môžem ti povedať, že ja teda mám dostatočný rešpekt voči električke a v momente akoby som sa ocitol pred vjazdom na koľajnice, tak sakra dobre by som sa poobzeral či nejde niečo.
tvoj líbling tu čosi v tom zmysle naznačil. chcel som si upresniť, či som dobre rozumel, ale si ho vyplašil a stiahol sa ?
PS: nemusel si byť až tak hnusný, čo keď sem prestane chodiť? ? ja sa snažím, ale tak zábavne písať fakt neviem... ?
na koho? pýtam sa, lebo si nie som istý, či nie si jeden z tých ktorí majú vo veci prehľadne jasno: ak sa stane čokoľvek nepríjemné, netreba ani nič vyšetrovať - na vine je vodič dpb...
No tak nadávaj. Ja by som na mieste nadával tiež. Ale nerobil by som z toho ïalekosiahle závery dunèovského typu.
Na rozdiel od neho (a tuším aj od teba) som za panelom elektrièky strávil osem rokov (+ ïalšie v trolejbuse) a také situácie som zažíval denne, takže viem vyhodnotiť, kedy je to naschvál a kedy z nepozornosti.
Cestujúci je povinný označiť si cestovný lístok ihneď pri nástupe v najbližšom označovači. Nikde nie je písané, že majú možnosť sa dohodovať kto a koľko lístkov pôjde označiť.
Označovač je umiestnený pri každých dverách. Ak nastupujem, nastupujem s lístkom v ruke a hneď si ho označím v označovači.
1) Ľahko sa kričí z druhej strany rieky. Strašne rád by som videl tvoju reakciu, keby si bol ty vodič šaliny a pred kuplovačku by sa ti denne tlačili IGK, či by ti ani raz neuletela nadávka. Chceš tu nahovoriť, že by si vždy s kľudom angličana situáciu ustál. Dotyčnému by si išiel potriasť rukov, nie?
do trolejbusu nastúpili dvaja muži a išli si cviknúť lístok, pričom jeden dal druhému svoj lístok s tým, že nech cvikne oba... Muž po hľadaní zariadenia cvikol jeden lístok, druhý mu nešiel... v tom zaznelo vozidlom "kontrola cestovných lístkov"... Samozrejme ich revízori z trolejbusu vykázali na zastávku a udelili pokutu... Muži sa bránili s tým, že druhý lístok nestihli a že či majú strkať do "kompostira" dva lístky naraz...
čo si o tom myslíte?
Na záver perlička... vodič oneho trolejbusu pricvikol revízorov do dverí pri vystupovaní ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
2xT3SUCS
PS: nemusel si byť až tak hnusný, čo keď sem prestane chodiť? ? ja sa snažím, ale tak zábavne písať fakt neviem... ?