Reply on: no.ev.di. #143662:
Ale kebyže DPB rozmýšľa tak použije aspoň open source systém ako napr. Joomla či Drupal. Oba systémy používam (Drupal pri stránke SVB) a Joomlu na mojom projekte. Síce som trošku zdatnejší pri tvorbe webstránok, ale neverím tomu, že v DPB by nikto nevedel obsluhovať takýto systém. Jediné za čo by zaplatil by bola výroba vlastnej témy a poprípade výrobu niekoľko platených modulov. Výhody open source systému sú aj také, že systém je temer okamžite opravený v prípade nájdenia nejakej závažnej bezpečnostnej diere v systéme. A pokiaľ viem nejaký dopravný podnik aj používa Joomlu na svojich stránkach, alebo používal, ale klamal by som kebyže poviem, ktorý to je nakoľko si už presne nespomínam. A nedajbože kebyže by DPB nevedel ovládať tento systém kľudne by mohol zamestnať nejakého študenta na brigádnicky pomer a spravoval by tu stránku za pár šupov a nemusel by platiť administrátora terajšieho "super" webu za xxx €.
Peon
Pozeral som práve aj "Nastúpte prosím" z 19. 1. 2010, kde bol rozhovor s OMBUDSMANKOU. Na webe DPB nie sú uvedené ani časy, kedy je tam osobne k dispozícii:
PO: 07:00 - 12:00 h
UT: 13:00 - 17:00 h
ST: 13:00 - 17:00 h
ŠT: 13:00 - 17:00 h
PI: 12:30 - 15:00 h
Ale ona sa dá na rozdiel od infocentra kontaktovať aj e-mailom.
Ešte jedna vec ma zaujala. V sekcii "Kontakt" majú uvedené tel. číslo aj na "ústredňa - spojovateľ". Ale veď na webe sú uvedené aj kontakty na pracoviská (ale mám dojem, že nie všetky)...