Práveže na to nadáva stále pomerne veľa ľudí, aj keď už iba raz za čas, keďže sú realisti a neveria, že by tom malo nejaký zmysel a viedlo to k nejakej zmene......v poslednej dobe je najvacsim problemom to, ze do Race chodia v spicke 52-ka a 56-ka za sebou, kvoli zdrzaniu 56-ky pri kruhovom objazde resp. krizovatke pri zlatych....vysledok autobusy jazdia v cca 3 casoch za hodinu namiesto linkovanych sest ?
to je zbytocne myslim, ze nikto nenadava z vychodneho na to ze nema priame spojenie z mestom, ale skor na to, ze ked ide elinou tak sa casto stava ze mu 56 or 52 akurat zdrhne pred nosom ?
Svätý Jur má na počet obyvateľov snáď najlepšie spojenie zo všetkých miest a obcí v BSK. Tak načo by im tam bola ďalšia linka? Z tvojich šotonávrhov by mala značný prínos akurát L321. L155 síce ľudia požadujú, ale pri tej cene a využívanosti je to ekonomický nezmysel. Jedine, že by sa cez Východné presmerovali vlaky od Galanty.
Vieš ako dlho trvá cesta z Východného do mesta? Obyvatelia sa sťažujú nže nemajú priame spojenie z centrom m,esta. Načo zavádzať ale neekologický autobus, keď tam môže ísť vlak, ktorý poskytne najrýchlejšie spojenie s centrom.
Už to tu raz bolo písané. Pokiaľ sa MÚ Svätý Jur vyjadrí, že je ochotné si dotovať MHD, tak s touto požiadavkou pôjde na DPB a podľa toho, koľko budú platiť, im tam bude jazdiť MHD. Prečo by sa mal občan BA, ktorý odvádza dane mestu - a teda aj DPB, lebo je to mestský podnik - podieľať na dotácii mestskej dopravy do iného mesta?
AYk myslíš L521 tak lešpie spojenie obyvateľov Svätého Jura do práce a z práce. Čo sa týka L155 rýchlejšie spojenei Vajnor z centrom mesta - Račianska ulica.
Tramway
AYk myslíš L521 tak lešpie spojenie obyvateľov Svätého Jura do práce a z práce. Čo sa týka L155 rýchlejšie spojenei Vajnor z centrom mesta - Račianska ulica.