Reply on: ufo #142566:
Ja súhlasím s mýtom, a súhlasím s tým, aby možno bolo trocha drahšie oproti známkam, ale nie vyššie o 100-125%! Tak, aby bolo spravodlivé, podľa prejazdených kilometrov, nie podľa neschopnosti SkyTollu, ktorý na prípravu mal rok a príprava tohto systému za 25 miliárd Sk bola odfláknutá...
zakaznik
Poďľa Tvojho názoru teda títo dopravcovia majú rezervy a stačí, keď "trošku stiahnu zisky". Zaujímavé, že keď bola ŽS Cargo v průseri, tak tam žiadne rezervy neboli a bolo treba zadotovať zo štátneho 4 miliardami SKK (a navýšiť tak celkovú sekeru, ktorú vláda zrušením privatizácie spôsobila, na 17 mld. SKK).
Tu sa niet o čom ďalej baviť, lebo sa u Teba prejavuje "selektívna slepota" a vidíš zlé-zlé neprimerané zisky zlých-zlých kapitalistov len tam, kde sa Ti to hodí.
Je logické a správne, že mnohí z nich kvôli kríze skončia, ale skokové zvýšenie poplatkov za cesty o 2000% sa mi nezdá ako vhodné "protikrízové opatrenie". A keď už, tak nech to aspoň funguje tak ako má...