Jasnéé jasnééé a preto znepríjemním život ľuďom čo s tým nemajú nič spoločné,že? Mali zablokovať jeden jazdný pruh ale nie komplet odstaviť jednu ulicu! Dúfam, že sa tie dva kamióny podarilo z Tomášikovej odtiahnúť...
A aby som nezabudol, tak kedysi som tu hovoril o električkovej trati na Trnavskej a Rožňavskej. Práve teraz by sa takáto trať veľmi zišla. Niekto tu splietal o tom, že ten stredový pás trávy tam je ako rezerva, keby sa plánovala Rožňavská a Trnavská rozšíriť. Úprimne môžem na to kašlať, lebo takto je zablokovaná IAD aj MHD na Rožňavskej a navyše sa to dotýka aj iných liniek ako tých čo premávajú po dotknutých komunikáciách. Ešte šťastie, že na Vajnorskej je postavená električková trať...
keď tu nabudúce budeš mindžovať, že dpb zdražieva cestovné lístky, alebo do zavedenia mýta pod 3,5t si nebodaj kúpiš auto a budeš nadávať na zdieračov, tak ti to pripomeniem...
nie som ani programator, ani sa to netyka GPS technologie, to je už vec softvérového spracovania dát... Ale určite sa to dá... Napadá ma hneď niekoľko spôsobov od "redukcie šumu výpadkov" po totálne najprimitívnejšie riešenie, skasírovať až po ukončení úseky, resp. ako "nový úsek" to rátať až po určitej časovej odmlke (napr. keď ma to 10 minút nebude registrovať na úseku a potom začne, tak až vtedy to brať ako "nový úsek" s tým, že do 10 minút sa to bude brať ako "výpadok")... Za 10 minút sa aj tak nikto nestihne otočiť a len tak pre zábavu by z toho nič nenal
Ale vravím, satelitná technológia vie pracovať s metrami, stále nechápem načo je to robené na niekoľko km úseky...
Keby to aj vodičovi zarátalo 4m križovatky s cestou prvej triedy, tak by to bola smiešna suma...
to je presne to o čom hovorím ale keď si trasu naplánuješ tak, že Ťa to naviguje a už vopred vieš, že Ťa to bude navigovať po ulici Einsteinova, tak by sa to nestalo.... OBU jednotky ale nič také ako plánovanie cesty nemajú...
Tebe sa možno žije dobre, ale predstava, že tento mýtny systém vytvorí z týchto kamionistov ľudí súcich na žebračenku, ťa tiež hreje pri srdci?
Tu nejde o to, či je mýto horšie ako diaľničné známky, nikto mýto neodsudzuje, ale systém, akým NEFUNGUJE. Jednoducho je to spackané na plnej čiare. Z ničoho nič týždeň pred vyhlásením predraženého tendra na mýto sa zjavila firma SkyToll, ktorá nikdy predtým s mýtom nič nerobila (mimochodom veľmi blízka vládnej garnitúre), ktorá, ako inak, tender vyhrala. Porazený, mimo iného Kapsch, ktorý prevádzkuje mýto v ČR a AT a skúsenosti s prevádzkovaním mýta MÁ, sa súdil, ale proti takémuto vládnemu kartelu nič nezmôže.
Slovák potreboval zarobiť a takto to aj dopadlo, musel dodať niečo vlastné, čo ako inak, nefunguje, ale úplne najlepšie by bolo, keby to vyhral a vystaval Kapsch a jednoducho by 1. januára oznámili, že zapli sme mýto aj na Slovensku.
Ďalej ciele kamionistov volajú aj po znížení cestnej dane a dane z motorových palív, ktoré sú enormne vysoké, čo mimochodom Fiki sľuboval ešte pred štyrmi rokmi... ale ako inak, smerom k ľuďom... zabudol však dodať, že iba k svojim ľuďom.
Mne sa tiez paci ako prijali opatrenia pre zabezpecenie celej vypravy... ked skratia trolejbusy a zavedu tri vozy na NAD tak im este vodici zostanu, tak co preboha za opatrenia robili? ?
Máš pravdu s vládou, ale teraz budem kvôli tomu podporovať niečo úplne iné, len aby som protestoval? Aj tak tí, ktorí sú najväčší chudáci, čušia a robia aby mohli nejako existovať. A typicky najviac kričia tí, komu sa trošku stiahnu zisky, lebo by mali najradšej všetko zadarmo.
no.ev.di.
A aby som nezabudol, tak kedysi som tu hovoril o električkovej trati na Trnavskej a Rožňavskej. Práve teraz by sa takáto trať veľmi zišla. Niekto tu splietal o tom, že ten stredový pás trávy tam je ako rezerva, keby sa plánovala Rožňavská a Trnavská rozšíriť. Úprimne môžem na to kašlať, lebo takto je zablokovaná IAD aj MHD na Rožňavskej a navyše sa to dotýka aj iných liniek ako tých čo premávajú po dotknutých komunikáciách. Ešte šťastie, že na Vajnorskej je postavená električková trať...