Apropo čo takto už konečne zriadiť Linky 321 Patrónka - Marianka a 520 (alebo 521 teraz presne neviem aké to má číslo podľa BIS) Rača - Svätý Jur. Návrh BID hovorí o možnom prevádzkovaní týchto liniek DPB a zároveň ráta aj so zrušením L38 a 55.
Napadlo ma, že to zrejme chcu dať aj cez rannú špičku a to by teda riadne zdržalo celú 51-ku a nešla by tak ani náhodou podľa cestovného poriadku, tak ako to je aj v súčasnosti v prípade 59-ky a 75-ky.
A keď už sme pri riešení dorpavy v iných mestských čatiach ako sú Dlhé diely tak by sa už konečne mohlo myslieť aj na obyvateľov oblasti Rača-Východné a a obnoviť L155 po upravenej trase: ŽST Vajnory - ŽST Východné - ŽST Predmestie -zastávka Slovany - ŽST Filialka (ak je to možné ťaahať až k nej , ak nie - tak po zastávku Slovany.
konecne sa mysli aj na ludi v krasnanoch ktory maju smolu ked L75 nechodi tak sa musia stverat s nakupom hore. myslim, ze treba nechat linku povestnych 100 dni sa etablovat a potom zacat kritizovat za jej vznik ? .
P.S. konecne sa nieco robi aj mimo uzemia DD, KV tak budme radi aj za to malo. ?
Jasné, že mohli. len to by potom 51 musela jazdiť aj cez víkend a o to zo strany DPB zrejme nie je záujem. A keď už L156 tak podľa prvého návrhu 810zssk, ktorý hovorí o predĺžení linky priamo k Obytnej zóne slanec.
"Hlavné mesto vykonáva zimnú údržbu na komunikáciách Bratislavy v dĺžke 450,2 km, čo predstavuje 4.173.932 m2 a zimnú údržbu námestí, verejných priestranstiev, chodníkov, lávok a mostov vo výmere 385.509 m2, 249 zastávok MHD, 356 ník a 1228 priechodov pre chodcov."
Musím s tebou súhlasiť, ten návrh: 156 - Alternatívne vedenie 1 by sa dal akceptovať, ba dokonca by sa dal aj ľahko zrealizovať. Linka 156 však podľa nývrhu DPB nepôjde do Novej obytnej zóny, ale len k novej obitnej zóne. Ľudia tak či tak budú musioeť ísť pešo.
Petto