Nehladam vinu v nikom, iba som skonstatoval fakt, ze pri vsetkych elektrickovych nehodach za posledne roky sli elektricky tesne za sebou nie iba preto, ze ich zdrzala zapcha a pod., ale ze im to predpisoval grafikon.
Ale nejde iba o nehody. Z pohladu cestujuceho je neprijemne a nepohodlne, ak na zastavku pridu tri subezne linky naraz (a je jedno, ci sa jedna o elektricky, busy, ci t-busy), a potom dlho nic...
V 2336 (Tedom) som včera videl, že vodič si dal medzi okraj kabíny a prvé dvere žltú šnúru, kvôli ktorej je možné nastupovať "iba" cez jedno krídlo predných dverí a zároveň sa cestujúci nemôže postaviť priamo vedľa vodiča pri kabíne.
Rozumiem tejto snahe vodiča mať aspoň trošku súkromie v jeho "otvorenej" kabíne, ale myslím si, že týmto si takmer nijak nepomohol. Ale tak lepšie ako nič, nič lepšie ma nenapadá.
PS: V Tedomoch nie je možné nastaviť, aby sa otváralo iba jedno krídlo predných dverí?
No Ok, ešte žel. poliklinika na Trnku, tu uznávam že tam chodia rakoviny ktorým je zaťažko prejsť aj 20 keď nechcú.., v opačnom prípade tá je relatívne v pešej dostupnosti od zast. 21/210 Krížna a zvlášť ak idú cezpoľní z Aut. St vystúpivší z nejakého SADistu na ktorého zastávku prešli u seba v dedine 1 a pol km ?
Rozmýšľam, pre koľko cestujúcich je zdroj/cieľ cesty práve Trnavské mýto.. možno do Tržnice a prevádzok do Istropolisu.. ja Trnko vnímam skôr ako prestupný bod:
na busy smer Hl. Stanica alebo 204 a 209 - z Nív máš 21 a 210, ok tá by sa potom mohla/mala/musela zahustiť
- na eliny či 1,2,,4 alebo 8 9 14 prestúpiš na Legionárskej/Krížnej
- na busy smer Trnavská, alebo 74 môžeš ísť 205 na Zimák a prestúpiť tam... napr dnes sa hodne využíva cez prac. dni 78 na Nivy ako alternatíva k 205, pričom aj ľudia z ružinova idú niektorí 78 niektorí 205..
- a potom vždy je tu možnosť ísť 50 + 68, z ktorých oboje chodia aspoň v špičke furt
- ostáva nedoriešený oba prestup z Nív cez Trnavské M. na 51.. ide o to aký silný prúd to je
- a druhá vec už keď sme pri linkách na Karadžičovej že stále chýba tá nejaká "polkrídlová" linka :Hl.Stanica - Karadžičova - Dostojevského Rad - Nový Most (napr šotonávrh 210 a od Nív na agregát ?).. alebo keby to bol bus tak v uvedenom smere môže ísť cez Trnavské Mýto...
No ak som dobre čítal a nesnívalo sa mi to tak do konca zimných prázdnin podľa príkazu môžu/majú ísť sóla okrem 87 (tam aj solaris) aj na 78 , 94 a 196...
Mozno by boli do buducnosti vhodne dve veci:
a) ked uz tam lepia ten oznam, tak zaroven tam dat samostatny papier "Prve a posledne odchody" zo zastavky
b) ak to nejde (lebo v DPB casto nejdu trivialne veci), tak proste uviest neskorsi cas kedy uz realne pojdu vsetky spoje
Ale tym nechcem povedat ze DPB to spravil uplne zle. Uz som v dispecerovi vyjadril svoje potesenie nad tym ako skvele to fungovalo
Mne to pripadá tak, že pri každej udalosti niekto začne hľadať vinu v DPB. Dávať čo i len malé percento viny grafikonu, mi príde absolutne trhlé.
Presne to isté sa môže stať pri autobusoch či trolejbusoch. Podľa tvojej teórie by nesmali na žiadnej zastávke stáť dva spoje v ten istý čas, pretože to zvyšuje nehodovosť? ?
Teda mne to príde ako riadna lolovina.
Su 4 dni v roku, kedy je atypicka premavka MHD. Ak su cestujucemu nejasne pojmy ako "cca", a nechce nic riskovat, tak je v jeho vlastnom zaujme, aby sa pocas tychto 2 vecerov a 2 ran informoval. A nemusi ist prave o imhd.sk, na vyveskach su uvedene aj cisla na dopravny dispecing. A co sa tyka samotnej dopravy na letisko - myslim, ze je celkom zrejme, ze ak posledny odchod N61 z Hlavnej stanice je 6:30 (je to uvedene na tom ozname), tak nepojde 6:30 aj 61. Hoci tiez si myslim, ze pisat tam, ze denna premavka zacne od cca 6:30 je zavadzajuce.
M3go
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=2993&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=2834