Re d3k0 #141807: "50 opat az na Holicsku" - to akože most-Aupark-Holíčska ? alebo dokonca aupark vynechajú? ? to komu zas napadlo? a aký je na to dôvod?
oni tam sú aj creténprintové bus zastávky... možno tú 133 otočia okolo Oilstreet priebežne v rámci predvolebného posilnenia intervalu na 2 mimochodom, nehovorilo sa asi pred rokom či dvomi, keď robili tú cestu, že tadiaľ majú ísť Tbusy? len tam niekto asi "zabudol" pri stavbe cesty nahádzať stožiare a že "bude sa to robiť v 2. fáze"...
To neviem, ale keby to Ing. Mikuš, resp. iní "kompetentní" na magistráte neboli po**ali, tak tam mohlo byť natiahnuté aspoň trolejové vedenie.
Už nehovoriac o možnej električke, ktoré by napr. pokračovala ďalej poza biznis centrá a vytvorila by potrebné prepojenie, ktoré v súčasnej dobe poskytuje iba linka 133...
O Solarise ako firme veľa neviem, ale viem, že väčšie množstvo Solarisov odobral BVG Berlin a potom nejaké kusy jazdia vo Švajčiarsku. Pričom Nemecké a Švajčiarske dopravné podniky sú veľmi prieberčivé a hocičo len tak nekúpia.
Tak si v rámci toho hľadania nájdi aj niečo o histórii poľskej značky Solaris ? . A prepáč, že som ostrý ale to varenie z vody na tomto fóre ma už pekne irituje.
Ako pozerám autobusy SOR jazdia v týchto krajinách.
Česká Republika, Slovenská Republika, Poľsko, Estonsko, Rusko, Srbsko, Chorvátsko, Moldavsko, Bulharsko.
Potom Belgicko a niekto som sa dočítal vraj že i Holandsko.
Čo do toho Belgicka ale dodali som zatiaľ nenašiel.
Ináč nevie niekto či po otvorení komplexu Eurovea (tento marec) sa tadiaľ presmerujú nejaké autobusové linky? Napr. 133 či iné? Lebo podľa fotiek je tam BUS pruh http://galeria.vystavba.info/d/18523-1/P1010105_01.JPG
Ospravedlňujem sa za "hrubku".
Ale mne ani nevadí to že sú tu tie SORy. Ak sú ozaj dobré nech sú.
Ale DPB a vedenie Bratislavy tu neberie ohľad na kvalitu tých vozidiel ale na to, že dohadzujú kšeft kamarátom.
e #141793 S499.1023 & Jezo.
OK Beriem - uznávam. Idem pozrieť čo to tí Belgičania vôbec odobrali.
A ja nemám žiadne predsudky. -Náhodou som spomenul "Nemecké" krajiny. + mohlo byť trebars aj Francúzsko, Španielsko...
Okrem toho aj tak SOR ešte má čo to doháňať aj oproti poľskému Solarisu.
Pokial viem, tak SOR sa vystavy Innotrans nezucastnil, ale to bude asi pretoto: "InnoTrans has become established as an international industry showplace focusing on Railway Technology." Ale myslim, ze toto by mala byt dostatocna nahrada: http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=2 TRANSEXPO 2008 http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=30 UITP EXHIBITION VIENNA 2009 http://www.sor.cz/site/news-cz?nid=33 Busworld 2009
A pokial sa nemylim, tak neake SORy sa predali do belgicka.
Ty do toho nechceš veĺmi vidieť, ale tvoje predsudky voči všetkému, čo nie je "germánske", sú tak hypertrofované, až je to smiešne.
V čom budú mať tí dvaja pravdu? V tom, že neplatia fyzikálne zákony alebo v tom, že SOR neabsolvoval predpísané skúšky?
Nechcem do toho veľmi vidieť, ale možné je, že nakoniec obaja budú mať pravdu. Ešte sa veľmi nevie čo bude zač. V Praze to jazdí relatívne krátko.
Ani ja tomu veľmi neverím.
Otázka -aj pre ostatných.
Nevie niekto?
Zúčastnil sa SOR vôbec na nejakej medzinárodne uznávanej výstave? napr. Innotrans Berlin. a pod ?
Ak nie, boja totálneho neuspechu v krajinách mimo ex-východného bloku? ? ? ?
Takto, ak sa čo i len jeden výrobok SOR predá - in Österreich / Bundesrepublik Deutschland tak uznám, že tie autobusy sú ozaj dobré. To sa však nevzťahuje na prípadný záujem zo strany niektorého z potulných cirkusov ? .
Dovolím si trošku satyry.
-asi tak: predstavuje sa Cirkus Humberto - uvidíte: slona, klaunov, opice, jednokolku a jedinečný autobus SOR BN 10.5 ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Preßburg.Germane
Ospravedlňujem sa za "hrubku".
Ale mne ani nevadí to že sú tu tie SORy. Ak sú ozaj dobré nech sú.
Ale DPB a vedenie Bratislavy tu neberie ohľad na kvalitu tých vozidiel ale na to, že dohadzujú kšeft kamarátom.