SMS listok, ePCL, niektore zmeny v linkovom vedeni, aj obnova vozoveho parku (nebola idealna, ale kto si mysli ze za Zastavim-Nastavim-Postavim a jeho bezplatnej MHD by bola lepsia?), redukcia administrativy, stabilizacia poctu vodicov, nove nocaky, vozovna Petrzalka, zachovanie priatelnej tarify, pokracovania instalacie informacnych systemov (dnes mame skoro 100% vozoveho parku elektrickych drah s BUSE!!! Autobusov je s nimi tiez uz velmi velka vacsina), Zahradnicka, tunel, etc. Mohlo byt lepsie, ale za ostatnych by bolo ovela horsie.
Akurát že v rámci MHD je možnosť vydať licenciu na súbor liniek, nie len na každú osobitne. Neviem síce ako ten súbor v podmienkach BA vyzerá, ale kľudne to môže byť súbor všetkých liniek dokopy bez bližšej špecifikácie.
Pokuta (50€) sa dá zaplatiť aj prevodom, avšak ako VS je potrebné uviesť číslo hlásenky a tu by mohol byť problém, keďže dotyčná ju stratila. Ale verím, že na tarifnom by jej ju veľmi ochotne nadiktovali aj telefonicky.
CapaCity vyhral ramcovu (ci aka to je) zmluvu na dodanie 40ks autobusov - to znamena, ze mesto (DPB) si moze objednat 40 kusov bez dalsieho tendra ale nemusi a zatial objednali "iba" 25 kusov
Teraz Durkovsky vravel, ze na MHD sa setrit nebude ...a na NDS/rychloelinu daju v 2010 az 6 milionov Eur ...co bude stacit podla nich na projektovu dokumentaciu ? ? ?
Nerozumiem tým tendrom. Takže Záhradník a spol. o***ával keď hovoril že Capacity bude 40? Tu všetci píšete, že ich bude 25. Odkial máte také informácie? Sú tie informácie spolahlivé alebo sú to len kecy?
Viac lacnejších? ? ? tak to sa počet Capacity zastaví na 25ks, tretí tender si dovoľujem povedať, že ani nebude vypísaný a DPB nejak spraví so SORom opciu na ďalších 60ks autobusov namiesto 60 CNGáčov. Aj tak sa dá. Zmluvu nikto nevidel vlastne, ak tam je opcia, je dosť možné, že umožňuje práve to aby SOR nakoniec dodal nie 100 ale 160 klbákov do Bratislavy.
Emo