Reply on: m@rtin #141384:
S tou amputaciou nohy to vymysel mozno bol a mozno nebol, o to ani tak nejde. Odkial vsak mas to, ze SOR je lacnejsi ako Solaris? Ja mam pocit, ze to je opacne, ale ked to mozes nejako podlozit tak ok. Ked sa veziem v SORe tak vyslovene citim, ze na vsetkom sa tam setrilo, proste, aby bol ten bus co najmensi a co najviac ludi sa tam zmestilo. Ked to porovnam s Karosou tak skutocne - setrilo sa urcite aj na plechoch a neverim, ze rovnako by dopadol stret Karosy resp. SORu s vlakom. DPB ma jeden problem - nevie co chce. Tak najprv vyhlasuje Branko ze kupujeme Capacity a potom vyhra tender na 100 dolezitych busov SOR. Preco sme nemohli mat namiesto toho rovnaky pocet Solarisov? Poskytli by komfort a adekvatnu kvalitu...
Valec
Re #141351 luky133: Ako, však v návrhu rozpočtu na nasledujúce 3 roky boli vyčlenené peniaze ako na električky, tak aj na trolejbusy. Len neviem v akom stave bol ten návrh schválený.
Re #141352 m@rtin: No nechcem rýpať, ale SOR pri type NB18 ponúka v katalógoch vždy 5 dverí.
Re #141365 810zssk: Zrejme preto, že títo dvaja výrobcovia zatiaľ vyhrali.