Reply on: no.ev.di. #140296:
Byval som tri roky na Trnavke, jazdil som takmer denne do roboty t-busom. Podla mna - ranny interval 5 minut je dovodny, taktiez v poobednajsej spicke interval 6 minut. Co sa tyka sedla neviem sa vyjadrit, kedze v tom case som bol v praci. Cez vikend by postacoval interval 10 minut.
ivanbuto
Môj komentár k diskusii:
- Interval 12 min. celodenne treba vnímať hlavne ako istý štandard a kvalitu dopravy (ako si správne povedal, napr. čakanie na spoj, plus aj prípady výadku spojov). Napr. Koliba je ako anomália jediná, ktorá má celodenne interval 15 min. na rozdiel od ostatných častí mesta.
- Preklad 207/212 v centre celodenne chýba, najmä v úseku Hodžovo nám. - Karadžičova/Kvačalova, opäť ako istý štandard dopravy. A ak máme hovoriť o tom, že nech ľudia používajú v centre MHD, tak by to mala byť samozrejmosť.
- Poobedná špička by sa dala brať ako dočasné, ale predsa veľmi prospešné, riešenie situácie, a viacerí dúfame, že čoskoro sa tak môže stať.
- Už vôbec nikoho nenapadlo spomenúť napr. oslabené intervaly MHD pri debate o parkovaní v lokalite Hradu (čo ma ani v Bratislave neprekvapuje, pretože parkovanie je na prvom mieste).
- Ak by mali ísť poje do pôvodných výkonov za súčasnej situácie, museli by sa pokryť niektoré tbusové služby na rovine autobusmi, čo má svoje riziká (môže byť pre niektorých expertov podnet pre oživenie návrhov na rušenie trolejbusovej trakcie na rovine).