Reply on: MatejBA #138241:
Ale však na aké hovno je Karlovešťanom L17 keď tak jačali po L133, tak teraz ju majú a ešte aj štedro posilnenú. Ak ľudia budú voliť toho imbecila, tak je jasné, že niesú schopní súdne zvážiť, že to čo robí sú ozaj blbosti a nijak nezlepšuje dopravu v KV, len si to myslí. Fakt je, že ľudia dávajú prednosť električkám a ja to plne chápem a chápať by to vedel každý čo používa MHD. Avšak pár imagemakerov-fakemakerov z KV čo fušuje do MHD to pochopiť nevie a ani na to nemá aby to pochopilo. Ak by im ozaj šlo o zlepšenie stavu MHD v KV, tak by lobovali za získanie financií na trať ktorou by spojili DD s ostatnou trolejbusovou sieťou a tiež posilnili električkovú dopravu a nie tak osekali L17, ktorá by kľudne mohla aj poobede premávať namiesto L7.
luky133
Mňa by len zaujímalo či bolo potrebné tak unáhlene ho nakúpiť... Nestačila im Tatra resp. pri vážnej dopravnej nehode si zaplatiť napr. JEFTA SOS? Takéto automobili sa pohybujú v niekoľko desiatkach miliónov Sk teda niekoľko stoviek tisíc €... Myslím, že za to mohli radšej kúpiť tie sľúbené autobusy na vozičkárske linky.... I keď by možno boli len dva- tri... ? Nieviem aká je toto nadstavba, ale pri nadstavbe AV-30 bola cena tuším na 20 mil KČ? Neviem tu cenu isto preto ju neberte ani vážne, lebo som to čítal nejaké tie dva roky dozadu a ten web už nefunguje... ?