Reply on: MatejBA #137861:
A podobne urobit aj L32/33 a mozno aj 133
(alebo by mohli koncit na zastavke "Molecova" smer Dubravka, otocit sa na priecesti (tam ako kedysi oddychovali pred spickou TAMBUSy a otacali sa) a potom ficat ako 32 a odbocit smerom na devin
(alebo bez toho oddychu sa tocit)
(tj tocili by sa pri Shelke a zastavili na Molecovej smerom do centra (a potom odbocili smer Devin))
vlado13
kam sa tam všetci a všetky pomestia? nástupište je úzke?
vyžadovalo by to najmenej dvojnásobnú šírku, aby sa mohli vytvoriť 2 "pruhy" - jeden pre čakajúcich a druhý pre odchádzajúcich na priechody,
aké bude striedanie cyklov s protismerom? hlavne električky
ak sa preruší prevdzka električiek a 1 - 2 budú stáť na spoločnej zastávke, kam pôjdu autobusy a t-busy na zastávku? alebo pre istotu zostane súčasná zastávka pred KCK, ktorú chce viacero zrušiť aj bez spoločnej zastávky s električkami?
ten odchod L28 a 29 do Devína z koľajového zvršku naprieč 2-3 pruhmi by ma zaujímal, ale hlavne L33, aby stihla odbočenie na otočku pred Riviéru, neviem prečo, ale pripomína mi to prípravu na používanie pásových vozidiel ?