tie nizke sedacky su hlavne vpredu a v strednej casti autobusu.. Ono v nizkopodlaznom autobuse nie je mozne mat vsetky sedacky nizke, hlavne kvoli umiestneniu motora a naprav. Cize nejaky pocet vysokych sedaciek je v kazdom nizkopodlaznom autobuse, myslim ze taky autobus, ktory by mal vsetky sedacky nizke, ani neexistuje.. ?
Ododnes prebieha prieskum dopravy v Petržalke, ale to asi viete. Zaujímavejšie je to, že v správach hovorili, že jeho výsledkom sa má napr. zistiť či Starý most nebude mať nakoniec dva pruhy pre IAD. ? ? ?
Dnes sa na L39 objavil nizkopodlazny Man (asi ako zalozne vozidlo). Ma dost vysoko umiestnene sedadla a na nich blbe bocne opierky. Takze cela nizkopodlaznost je tu z pohladu starsich a menej mobilnych ludi na figu - co z toho, ze sa lahsie dostanu do vozidla, ked vovnutri pri pokuse sadnut si musia podat horolezecky vykon?
čo je v mojom prípade čierne a biele vo videné MHD? V prípade DD, konkrétne uznávam posilnenie premávky L32 (dokonca by som cez víkend dal 20min), na L33 by sa mal podla mňa klásť dôraz. L133 ak bude len dočasné riešenie - no problem. Obsluha ťažšie dostupných častí DD a KV minibusom - schválená, avšak dalo by sa to robiť racionálnejšie ako dvomi linkami a plytvaním minibusmi. L36 - zbytočnosť na maximum, radšej mohli vrátiť L41 do pôvodného stavu. Takže nenadávam na všetko čo sa spravilo pre DD. Irituje ma to, že napr. ťažšie dostupné časti Rače alebo Dúbravky nemajú obsluhu a nikto sa tým ani nezaoberal.
L93 a 94 sú autobusové linky, ktoré sa dopĺňajú počas pracovných dní a vôbec niesú v súbehu so žiadnou linkou elektrickej trakcie, ak nerátam úsek Hodžovo nám. - SAV, kde má L93 súbeh s L206+212.
L133 ale nie je riešenie, ktoré by bolo plnohodnotné. Je to len záplata, resp. dočasné riešenie diery v kapacite električiek. Avšak na Karloveskej radiále nie je tak tesno aby sa tam nedali nejaké spoje pridať. Viem, že električky nesiahajú k SND a Malej scéne (aj keď Šafko je čoby kameňom dohodil), ale treba niečo robiť s traťami v centre. Ak sa má Dúbravská radiála predlžovať na sever, určite sa budú musieť pridať aj spoje, čo už KV radiála nemusí zniesť, preto by som uvažoval o električke z Dúbravky cez Patrónku od mesta, rovnako ako o novej trati v centre.
hoppusmark