tak dnešný príklad "prekladu" na Zochovej ráno:
dve kĺbové 93ky za sebou, potom prišli ešte asi 3-4 busy, z toho jeden narvatý 15m záložák man na 39ne, a potom krátka ešte narvatejšia 94... ?
Re #137074 810zssk: čiže do konca roku by to malo byť všetko prečo to tí voli nemohli spraviť rovno 2.9. a naraz? mimochodom, nevieš, či už majú nahraté názvy tých nových zastávok? Lebo 88čka je stále Röntgenova-GIB ako "Nasleduje zastávka, prosím pozor, zastávka je na znamenie" ?
Re #137076 beusacik: ""Asi polovica z nás ešte uniformy nenafasovala. Polovica z druhej polovice ich má v skrini. Zvyšní hovoria, že stoja za prd," " nebol to náhdou jeden nemenovaný z fóra imhd? ?
no ale vieš, že to predsa nie je chyba DPB, ale vodičov ? jeden blb z dpb totiž nedávno v novinách vyhlásil, že ak je uni užšia, je to preto, že vodiči cez vianoce pribrali ? v prípade dlhej/krátkej to bude možno chyba vodičov, že vyrástli/zmenšili sa ?
Re #137084 monulko: to nie je zasran, ale vypočítavý wc-man...
Re #137083 monulko: jediný dôvod je, že zahradník sa potrebuje zapáčiť. ale všetci to zdôvodňujú tým, že "čo ak eliny vypadnú" eliny prichádzajú narvaté a podobné bludy. hlavne, že busy z Pe chodia ráno do mesta prázdne...
Re #137086 luky133: "sa zruší napr. 12tka nebude spojenie s okruhom mesto-Dúbravka" bolo by také komplikované potiahnuť 1-tku cez jesenského a 5-ku cez tunel? a spojenie SM-Du máš vyriešené.
"spája KV a DD s centrom mesta a teda umožňuje dopravu aj v tom prípade, že skolabuje električková doprava" KV s centrom spájajú eliny a DD s centrom zase 32jka. btw. čo je to centrum? Staré mesto? alebo Ružinov?
Re #137090 Ike: lenže podľa hlavného blbca "Mizne jedno z bielych miest, ktoré nebolo pokryté mestskou hromadnou dopravou" takže to musí byť pravda ? http://bratislava.sme.sk/c/5033957/novy-autobus-36-ma-ulahcit-nakupovanie.html
Re #137082 IGIs: pridám sa s dodatkom, že pri aktualizácii by bolo dobré zakresliť aj Bosákova pre 96/196 v smere Prokofievova ?
Ach jaj čo už len vás nezaujíma... Vkus možno ale to je tak všetko. Tie Citelisy čo som tak na prvý pohľad videl na fotkách sú obyčajná socko-verzia. Nemajú lapače nečistôt okolo kolies, predné blatníky hmlovky, vonkajšie osvetlenie nad dverami, plošina vyzerá byť manuálna, klímu museli dorábať... Snáď to bude mať volant ?
90% nevystupuje na novom moste....nehovorim, ze 133 sa ma zrusit,skor mi ide o elektricky, ktore naozaj chodia za sebou a su skoro vzdy poloprazdne.......a isiel si niekedy 16tkou? to je spoj aby zalepili usta racanom a ruzinovcanom ze im zrusili spoje......ale o efektivnosti sa v mhd BA neda rozpravat..take tu nepozname....
hmm vyzera podla fotiek ze tie citelisy maju lepsie potahy ako len "bezdomovecky kabat" ? a zda sa mi ze aj podlaha je krajsia, taka do zelena.. Vyzera ze v Eurobuse ma aj niekto vkus na rozdiel od DPB, ktory samozrejme vzdy vyberie vozidlo s najhnusnejsou podlahou a sedackami (vid SOR 34xx, rekonstruovane trolejbusy atd..)
K tej L94 - tie solove vozy su najvacsia hovadina aku mohli vymysliet... Ked o pol siestej vecer nastupujem na zastavke STU tak malokedy sa mi ujde miesto na sedenie, uz z Vazovovej pride plna, nehovoriac o tom, ze maju nastupit aj ludia na Zochovej... ?
podstata je iná v tom, že Na Panty električka nepremáva, rovnako ako z Petržalky nepremáva nič do Rače a cesta bus+električka trvá dlhšie ako s L59. Električky chodia beztak plné na Račiansku, takže L59 čiastočne odbremeňuje električky od zaťaženia a tiež šetrí ľuďom prestupovanie v Rači z elín na L55+65. Je to vyslovene účelová linka, ktorá narozdiel od L133 existuje aspoň 20 rokov. Navyše L94, ktorá bola posilnená aby ju ľudia využívali pri ceste do Rače na prestup na električky do Rače na Vazovovej, teraz premáva kapacitne oslabená, keďže ju obsluhujú krátke autobusy. Ale nemožno aj tak povedať, že ľudia využívali tento prestup. Každý používal L94 akurát tak na cestu na Vazovovu, STU a okolité školy, prípadne firmy a úrady.
este k L36: okrem pasiem je zaujimave aj to, ze pri jednosmernej ceste 4x krizuje hranicu MC KV a Dubravka....z Borskej ide z Karlovej Vsi do Dubravky, zachadza na Dubravsku cestu, cize prechadza z Dubravky do Karlovej Vsi, vracia sa naspat do Dubravky, aby nakoniec skoncila v Karlovej Vsi pri Tescu Lamac ?
Niekto sa tu zaujimal o publikaciu k storocnici trolejbusov - treba sa zaujimat priamo u DPB, ci ju planuje spristupnit aspon prostrednictvom svojich predajni, nakolko do distribucie sa zrejme ako obvykle nedostane....
koľko stojí cestovné na tú linku čo prevádzkuje Blaguss?
Čo sa týka predĺženia L51, tak aj to je jedna z možností ako vykonať obsluhu Krasňan v čase keď nepremáva L75.
133 je najmenej systémová linka, aká len môže byť. Potom to isté by sa malo zriadiť Račanom, ľuďom z Vajnorskej, ale aj z Červeného kríža, kam chodia len t-busy. ?
Tam by bohate stačil jeden voz - z intervalom 30 min ( resp. odchody z Borskej každú hodinu : 00 25* ) , s tym ze iba kazdy druhy spoj by zachadzal na Polianky prip. kedy začínajú ľudia v práci.
Add 2 vozy - to už ozaj mohli radšej pridať voz na L41 alebo dakde inde.
Tú zem nikoho (teda až jednu zastávku), ktosi z volených sľuboval obsluhovať linkou 34 hneď po tom, ako sa dostavia tunel. L36 nemá odkiaľ tých ľudí do tejto lokality brať, jedine že by mali podnikovú bytovku na Borskej.
Re #137050 no.ev.di.: A nebolo by jednoduchšie len predĺžiť súčasnú L51?
Re #137062 erik.pauer: Napríklad aj v médiách (tuším správy na JOJke) to bolo.
Re #137073 no.ev.di.: Vyťaženosť linky do Rajky testuje už pol roka Blaguss a som veľmi zvedavý, kedy ho to prestane baviť. Ak sa podarí, tak koncom týždňa dodám reálne čísla obsadenosti.
Re #137078 luky1: Zvolebnieva sa, tak sa zviditeľňuje.
Re #137082 IGIs: Ja pridávam aj žiadosť o doplnenie cyklochodníkov na Prístavnej, od nemocnice na Antolskej po ČOV a popri Malom Dunaji od Lodenice po Šíravskú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
pressburger