"mimoriadnymi linkami 10 (Vozovňa Jurajov dvor - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna - Špitálska - Námestie Ľ. Štúra) a 214" ta linka 10 bude stat aj na safku? na stranke DP som nenasla ani odchody ani presnejsiu trasu ?
CapaCity... Rámcova zmluva je na 40ks, ale to neznamená, že všetky kúpia nie? Tako ako naše 25Trky ešte môžu kúpiť 6ks tušímže, ale zatiaľ ich nevidím.... ?
Mimochodom nedá sa niečo spraviť pre lepší preklad odochodov L30 a 63? Na mysli mám to aby vytvárali spolu presne interval 6/10-20/7-8//10. Viem, že L63 má dva spoje do hodiny počas sedla, ale keby mala odchody tak, aby vytvárala preklad s L61 v sedle na spoločnom úseku teda L61 by šla o X:00 X:20 X:40 a L63 by šla o X:10 a X30 a takto isto by sa rozložili odchody L30 a 63.
...Koľko by za ne dopravný podnik zaplatil, nie je ešte známe. "Bude to predmetom súťaže, teraz sa k tomu bližšie vyjadrovať nechcem," povedal Zahradník....
"Dúfam a pevne verím, že finančná kríza obstaranie vozov neohrozí," povedal Zahradník.
Dúfa, že neohrozí finančná kríza obstaranie 2 autobusov v tento rok a pritom teraz kupuje 35 + z tendra aspoň cca 20? ?
sú aj iné linky kde premávajú večer klbáky a oveľa menej vyťažené ako na L96. Kľudne by tam mohli ostať celodenne. 6 klbákov nie je tak veľa.
Keď už je reč o tom tak prečo DPB nedá namiesto troch kĺbových spojov do hodiny 4 až 5 spojov obsluhovaných sólo autobusov na linke 92? Kapacitne by to bolo to isté a bol by lepší interval, pričom by sa dali klbáky použiť na iné linky alebo do zálohy pre nosné linky.
S499.1023