inak, našiel som pekný článok s víziou dpb pre rok 2008:
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/nove-klbove-autobusy-by-mali-jazdit-na-jesen-2008.html?page_id=60894
"V budúcom roku je podľa predsedu predstavenstva dopravného podniku Branislava Zahradníka prioritný nákup veľkokapacitných osemnásťmetrových kĺbových autobusov." no comment
& "Na budúci rok by mala podľa neho k jestvujúcim autobusom pribudnúť aj menšia flotila dvanásťmetrových vozidiel." čítaj Sor 9.5 alebo 10.5?
& "Z hľadiska opravy trás liniek mestskej dopravy bude podľa B. Zahradníka na budúci rok rezonovať oprava električkovej trasy v tuneli pod Hradom" tesne mu to nevyšlo, sekol sa iba o rok
& "dopravca bude pokračovať na budúci rok aj v projektovaní električkových tratí na rozvojových územiach mesta. Ide podľa neho o trate do Vrakune či Devínskej Novej Vsi." takže už sú na papieri? ?
Re #135210 Salomon: vážený pane, nikto si nerobí srandu, väčšinou ide o skutočne trefné pomenovanie prístupu DPB. okrem toho DPB hospodári s verejným majetkom, takže si myslím, že by mal vypisovať verejnú súťaž, keď niečo kúpi/leasuje... o Citelisoch som sa zatiaľ vo vestníku VO nedočítal nič v súvislosti s DPB. zároveň som nenašiel ani tú výhodnú sumu, ktorú DPB zaplatí a navyše na základe čoho...
rovnako sa DPB tuším ani neunúval verejne informovať o tom, ako sa zmenila "doba nájmu" u Tedomov....
takže si prestaňte idealizovať osobu mediálneho mága Zahrada Branislavíka a pozrite sa na to, čo stihol "urobiť" - viac ako rok kecať o tendri na kĺbové busy a keď ho konečne vyhlási, tak to spacká, teraz ohuruje prípravou kúpy Capacity v rámci 40kusovej rámcovky, z ktorých bohviekoľko bude aj reálne v BA... a samozrejme "tendre na mieru" ani nerátame, však?
takže namiesto vety "Buďme radi,že aspoň niečo ako náplasť,zohnal " by bolo asi vhodnejšie "budeme radi, keď prestane aj s Kaveckým drístať a začne so skutočnou obnovou parku kĺbových vozov" počet 2 "nové" (teda z pohľadu BA)kĺbové vozy , ktoré DPB získal za posledné dva roky vidím ako dosť slabú snahu o obnovu vozového parku...
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/nove-klbove-autobusy-by-mali-jazdit-na-jesen-2008.html?page_id=60894
"V budúcom roku je podľa predsedu predstavenstva dopravného podniku Branislava Zahradníka prioritný nákup veľkokapacitných osemnásťmetrových kĺbových autobusov." no comment

& "Na budúci rok by mala podľa neho k jestvujúcim autobusom pribudnúť aj menšia flotila dvanásťmetrových vozidiel." čítaj Sor 9.5 alebo 10.5?

& "Z hľadiska opravy trás liniek mestskej dopravy bude podľa B. Zahradníka na budúci rok rezonovať oprava električkovej trasy v tuneli pod Hradom" tesne mu to nevyšlo, sekol sa iba o rok

& "dopravca bude pokračovať na budúci rok aj v projektovaní električkových tratí na rozvojových územiach mesta. Ide podľa neho o trate do Vrakune či Devínskej Novej Vsi." takže už sú na papieri? ?
Re #135210 Salomon: vážený pane, nikto si nerobí srandu, väčšinou ide o skutočne trefné pomenovanie prístupu DPB. okrem toho DPB hospodári s verejným majetkom, takže si myslím, že by mal vypisovať verejnú súťaž, keď niečo kúpi/leasuje... o Citelisoch som sa zatiaľ vo vestníku VO nedočítal nič v súvislosti s DPB. zároveň som nenašiel ani tú výhodnú sumu, ktorú DPB zaplatí a navyše na základe čoho...
rovnako sa DPB tuším ani neunúval verejne informovať o tom, ako sa zmenila "doba nájmu" u Tedomov....
takže si prestaňte idealizovať osobu mediálneho mága Zahrada Branislavíka a pozrite sa na to, čo stihol "urobiť" - viac ako rok kecať o tendri na kĺbové busy a keď ho konečne vyhlási, tak to spacká, teraz ohuruje prípravou kúpy Capacity v rámci 40kusovej rámcovky, z ktorých bohviekoľko bude aj reálne v BA... a samozrejme "tendre na mieru" ani nerátame, však?

kecho
ale najviac ma potešilo, že DPB dva mesiace po uzavretí zmluvy už mení dĺžku prenájmu
Vestník č. 110/2009 - 11.6.2009
V.1.2. Dátum uzatvorenia zmluvy 10. 11. 2008
V.2.2. Dátum uzatvorenia dodatku k zmluve 20. 1. 2009
V.2.3. Dôvod uzatvorenia dodatku k zmluve Zmena obdobia trvania nájmu.
ale väčšia sranda je toto:
http://www.e-vestnik.sk/Vyhladavanie/Oznamenie#EVestnik/Detail/6622
II.1.4) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Sólo autobusy pre prímestskú a mestskú dopravu - 15 ks. - nejako tam vypadlo slovíčko NP
Celková konečná hodnota zákazky: Hodnota: 2 485 065,0000 EUR
prípadne z 16.6.2009
II.1.1) Názov zákazky podľa obstarávateľa Generálna oprava trolejbusov ŠKODA 14 Tr a ŠKODA 15 Tr.
II.1.3) Oznámenie zahŕňa Vypracovanie rámcovej dohody.
II.1.4) Obdobie: v rokoch. Hodnota: 4
Predpokladaná hodnota bez DPH: Hodnota: 7 027 200,0000 EUR
niekde sa spomínalo, že mesto chcelo kúpiť/prenejať propeler, že by ho prevádzkovalo ako MHD
I.2) HLAVNÁ ČINNOSŤ ALEBO ČINNOSTI OBSTARÁVATEĽA Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej, autobusovej alebo lanovej dopravy
takže lanovka na hrad áno, propeler nie
Re #135208 kacka: samozrejme