Reply on: Preßburg.Germane #134170:
Obávam sa, že gemerské spojky by sa v súčasnosti v nákladnej doprave veľmi neuplatnili. Leda že by sa z Tisovca vozili väčšie náklady na Košice, to by bolo o nejakých 40 km kratšie než cez Jesenské. Tranzit neprichádza do úvahy, pretože trať z Brezna do Tisovca je na nákladnú dopravu nepoužiteľná kvôli sklonovým pomerom. Všetky ostatné relácie majú výhodnejšie spojenie po doterajších tratiach. Netreba tiež zabúdať na to, že jediným väčším zdrojom prepráv v regióne je jelšavská magnezitka (ŽST Lubeník), všetko ostatné už vodnééés čas.
Preßburg.Germane
Nedávno som čítal o Gemerský spojkách. Podrobná reportáž je inak na vlaky.net. a aj nejaké plániky myslím. pozri tam sekciu články pod traťou 166: Plešivec - Slavošovce alebo rovno sekciu ŽSR 999: Gemerské nedokončené - trate
Čo sa týka plánov , slabý náčrt trate Slavošovce - Magnetizovce na počudovanie som zahliadol a v Podrobnom autoatlase Slov. Republika 1:100000
(VKÚ - 6 vydanie) -trať pod Dielikom tam však zakreslená nie je.