Lenze aku vyhodu by to malo oproti autobusu, teda okrem toho ze by to malo drahsiu prevadzku a stalo by to viac penazi? Vlak ma zmysel tam, kde treba naraz prepravit vela ludi...
ja mám mapu Bratislavy z roku 1987 a je tam v DNV miesto križovatky tvaru Y (istrijská x eisnerova) križovatka tvaru X, pričom tá imaginárna cesta ide MOSTOM cez Moravu a napája sa do obce Markhof....
.
podotýkam, že tam most v nejakej cestnej podobe NIKDY neexistoval, akurát sú záznamy o drevenom pontónovom...
.
zdá sa ti, že tu všetkých presviedčam, že tam je?
To co je v autoatlase uz roky nie je pravda. Trat medzi Nowym Targom a Podczerwonym pri Suchej Hore neexistuje. Uz nie je ani v polskych turistickych mapach.
Chyba teda 32 km zeleznice.
Re #133965 MiroBA: trat je na slovenskej strane oficialne mimo prevadzky v useku Trstena - Sucha Hora.
A chyba nielen usek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale aj medzi Trstenou a Lieskom je to dost porozoberane, by si sa cudoval co vsetko z tej zeleznice skoncilo v zakladoch rodinnych domov a podobne, co nebolo vytrhane to odtial poodnasali ludia, skutocne viem o com hovorim.
Ako je to na polskej strane neviem, nikdy som tam nebol.
Neviem teda v autoatlase z R. 2006 je tam tá trať vyznačená až po štátnu hranicu a poznámka pri tom "mimo prevádzky" akurát od hranice nejaké 2km nieje potom vyznačené nič na poľskej strane. Ale tam práve by sa to aj oplatilo obnoviť.
Ja naposledy minulý rok v auguste, na Lupkow 18 ludí, z Lupkowa 10 - z toho traja Češi išli niekde do okolia Paloty, tak sa mimoriadne stálo na bývalej zástávke. V uniforme nešiel nikto okrem vlakvedúceho.
V júni, júli a myslím aj minulý týždeň boli výluky v uzle Břeclav, pri ktorých bola trať využívaná na odklony. Inak je tam aj nákladná doprava, myslím, prakticky nulová, sem-tam nejaký mimoriadny vlak s lignitom, uhlím (aj to o tom píšu v Dráhe ako o rarite?).
Ja som tadiaľ pred pár rokmi šiel ráno v čase, keď ešte jazdili priame vlaky Humenné-Sanok. V celom vlaku išlo menej cestujúcich, než colníkov a pasovákov. A späť som išiel ako cestujúci sám.
N/A