podľa mňa sa tým nič nerieši, pretože jednoducho sa takto z oranžovej stáva červená a z blikajúcej zelenej oranžová... iba hračka navyše...
pre chodcov to má význam samozrjeme iný... pre autá by sa hodili odpočítavacie semafory, alebo aspoň displeje s odporúčanou rýchlosťou, ktorou sa na ďalšej kriźovatke stíha zelená... kedysi to predsa fungovalo aj u nás...
Ja som hovoril v SORkách a linkách 74,75,87 a 96 ako o linkách, ktoré sú rovnako nevhodné pre krátke SORky ako aj pre nosné linky 21,31+39,68,34+83+84,93,94,95,98 a menovať by sa dalo ďalej aj (63,78,88 a 92).
a čo takto mu to dať ako čestnú funkciu, teda bez nároku na honorár? ?
Re #133163 luky133: mi pripomína tú fiktívnu (?) postavu nazvanú Barnabáš Kos, ktorý bol taký zapálený pracovník na brigádach, že sa z trianglistu stal direktorom symfonického orchestra... ?
nie nie, stále je to vyhláška celé znenie je "9/2009 - Vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov (8/2009)"
1. vyhlaskou nie je najvyssi pravny predpis o cestnej premavke uz nejake to desatrocie... je to ZAKON
2. v zakone doteraz prerusovany zeleny signal na svetelnej signalizacii nebol, pokial do prijatia noveho zakona niekto take niekde pouzival, bolo to v rozpore so zakonom a vodici to nemuseli a ani nemali poznat. Ale v NOVOM ZAKONE o cestnej premavke prerusovany zeleny signal prave definovany je, a preto s nim zacinaju. Neznalost zakona neospravedlnuje. Vodici su povinny zakon poznat.
No, skúsme sa na to pozrieť takto: jednotky ČD 471 majú kapacitu 310 ľudí (na sedenie). Také prepravné prúdy sú minimálne medzi Žilinou a Čadcou. Veď 310 ľudí je menej, než 4 x Bčokoľvek, a pokiaľ viem, na všetkých týchto tratiach jazdia súpravy zložené zo 4 vozňov. A je to najmä menej, než je kapacita jednotky 460 (336 miest).
viem, čo je to blikavá zelená, ale koľko ľudí to nevie? Nie je to ani vo vyhláške, čiže je to stav, ktorý bežný vodič nepozná a nevie ho nikam zaradiť. Zažil som takúto reakciu na ELSIGáckej križovatke v DK (dnes už kruháč), kde práve príbuzný reagoval priam dupnutím na brzdu, pretože si myslel, že sa signalizávia pokazila a bál sa zrážky. ?
mne ide o to, že sa reálne vyhodia peniaze za blbinu, ktorá nie je potrebná (pre tých chodcov by som to bral, ale len ako dopĺňanie v rámci aktualizácie programov radičov). Za tie peniaze sa mohli urobiť omnoho potrebnejšie veci, ktoré chýbajú bratiskavským križovatkám, keď sa už teda idú vŕtať v programoch radičov. Takto sa jednoduchú vec niekto zhrabne veeeľa peňazí a povie sa, aké to je bohové. Nuž, Bratislava. ?
Hej, šesťkolák ? len ja som to poňal tak, že vidím tri kolesá pri pohlade z boku na jeden podovzok. Pegas bol myslím kvôli PG - parný generátor. O 121 viem, ale žeby sme mali 122 tak to neviem veru ? asi nejaká modifikácia mierna radu 121. Veľmi by ma zaujímalo inak kde sa nachádzajú rušne radu 752 a 753. Vraj sa nejaké 753 prestavovali na 750.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
pre chodcov to má význam samozrjeme iný... pre autá by sa hodili odpočítavacie semafory, alebo aspoň displeje s odporúčanou rýchlosťou, ktorou sa na ďalšej kriźovatke stíha zelená... kedysi to predsa fungovalo aj u nás...