Reply on: 2xT3SUCS #132729:
2009
Práve preto som ich napísal, lebo sú to snáď jediné dve miesta, kde sa prednosť proti hrotu s ohľadom na plynulosť premávky dodržať nedá
Ak tam však stojíš pred križovatkou ako jediný (nikto za Tebou), tak sa to dokonca dá aj tam - na oboch je totiž dosť dlhý signál na to, aby si stihol svoje voľno aj vtedy, keď sa pohneš do výhybky až po prejazde vozu oproti (pokiaľ je tiež len jeden a vyrazí na začiatok signálu)
2xT3SUCS
dať prednosť jazde znamená povinnosť vodiča počínať si tak, aby vodič, ktorý má prednosť, nemusel náhle zmeniť smer alebo rýchlosť jazdy...
tak nejak to bolo v 315/užsomzabudolkoľko, nejak podobne to hádam bude aj v 8/200... kua, 8?
pokúšam sa predstaviť si tebou popisované konanie na miestach uvedených Beus-om v prac. deň škol. roka v rannej špici... ?