zrusit 83? ako pisal pepke, pekny vtip. uz teraz cestujem z konca petrzalky do dubravky skoro hodinu na jeden (max dva prestupy). elektricky mam rada ale ked si mam vybrat, tak radsej stravim tu polhodinu (83) v buse.
Ono voľakedy tam bolo celé video z cesty na zásah a bolo tam vidieť ako vodič začal odbočovať vtedy keď už išli... Myslím, že v dialke ic hmohol vidieť alebo počuť nakoľko celú cestu mali zapnuté sirény. Takto ich zablokoval na cca 10-15 sekúnd... ? Škoda, že tam už neni to video
Z jahody padlo predovšetkým vedenie DPB -pretože odmietajú zaobstarať potrebné vozidlá. Potom by sa kde ubrať s ktorej linky ktorú zrušiť vôbec nemuselo riešiť.
Si spadol z jahody? Kapacitu z 21 preniesť na 20+električku? To radšej nech sa vybuduje zastávka Devínska Nová Ves Sídlisko a nech už z DNV idú vlakom.
Ono tažko takto -no ved práve redukovať už nie je pomály čo.
Ja som pri týchto alternatývach vychádzal z toho že autoby sy by som ubral z tých častí kde sú ektričky autobusy. Samozrejme som proti akémukoľvek rušeni a radšej zato kyby potrebné vozidlá pribudli. ...je to zabité.
no v L78 ide skôr o Vrakuňu ako hovorí no.ev.di - potom by časť Hradskej od Šíravskej po Billu bola odkázaná len na L87 s mizerným intervalom, takisto Drieňová by bola odkázaná len na L66. A neviem, kde by sa dala "preniesť kapacita" na trolejbusy - buď si istý, že ľudia čo bývajú pri trolejbusoch nimi aj chodia a neprevážajú sa L78 (úsek od Billy po Čiližskú).
Vôbec to nie je také ľahké ako si myslíš. 78 obsluhuje časti Vrakune kde trolejbusová trať neexistuje a spája Vrakuňu s Ružinovom cez Vrakunskú cestu, čo okrem nej robí ešte 67 a 87. Ďalej 78 robí množstvo spojení, ktoré nerobia žiadne iné linky, takže ťažko ľudí nahovoríš aby prešli zo 78 na 201/202, keď potrebujú ísť na Bajkalskú, Drieňovú alebo Astronomickú. Takisto aj s L21 a L34/83 to je tak, že ľudia ich využívajú aby sa dostali na Patrónku, Pražskú a Šancovú, Hodžko a Račko. A tieto body električky neobsluhujú, jedine ak v prípade Račianskeho mýta by šlo o L5 zo smeru Dúbravka, ale to je dosť pomalá alternatíva.
V Petržalke sa veľmi už Redukovať nedá, lebo spoje boli už zredukované už v r 2005. Možno by som obetoval L78 -tam by sa dala preniesť kapacita na Trolejbusovú L202, 201 -tu ale neviem či je možné navýšiť počet trolejbusov.
Ešte by sa dalo ušetriť -to ma ale z Devínskej Novej
Vsi zahlušia zredukovať L21 - preniesť Kapacity na napájačovú L20 s prestupom na električkové linky alebo zrušiť L83 + navýšiť výpravu električiek -tých však tiež nie je veľmi navyše.
Takéto úvahy však rozhodne nepovažujem za správne. Vedenie DPB ci konečne musí uvedomiť - treba okamžite zaobstarať nové kapacitné vozidlá. Či chcú alebo nechcú.
vsak to je len stanicny zalozak !!! a 95ka nechodi zase az taka plna cez vikend, aby to sem-tam SOR nezvladol , vacsia pohroma by bola, ak by bol na L83
Touto problematikou som sa ale tak týždeň dozadu zaoberal i ja. Zdravá konkurencia by sa zišla -inak by sa dopravný podnik správal k svojim zákazníkom -ale ja som sa s tým zmieril to sa musí zmeniť mentalita Slovenského národa aby tu niekto niečo spravil.
-Už len to porovnanie z Brnom. Všetci naokolo majú Nízkopodlažné električky a garantované spoje, budujú nové trate a tu u nás ani 15 sprostých kĺbových autobusov nevedia prenajať nieto ešte kúpiť.
Cez víkend to nie je taká pohroma, ale DPB by mal začať uvažovať nad úspornými variantami a komplet si rozanalyzovať linky a ich vyťaženosť tak ako to spravil DPMK a jeho vlastní ľudia.
Dobrý článok, ja tam plánujem tiež zaskočiť do Brna a povoziť sa tam ? spolužiačka zo strednej tam je druhý rok a povedala, že spoje tam meškajú minimálne oproti BA, väčšinou oveľa modernejšie vozidlá ako v BA a nečaká sa tak dlho. Hoc jej je MHD ukradnutá v podstate, tak ocenila aj to, že najpotrebnejšie električkové linky premávajú v polovičných intervaloch a ostatné sa dobre dopĺňajú a že všade kam potrebuje chodí električkou alebo trolejbusom. Minimum ciest robí autobusom
asi1 preto lebo DNV je značne odľahlá časť Bratislavy a L21 v meste vynecháva veľa zastávok, zastavuje na Patrónke, Predstaničnom, Račku, Krížnej a AS, teda skoro ako linky SL, ktoré idú na smer Záhorie. Aby som upresnil tak prímestské linky stoja na začiatku Legionárskej v smere na Račko, potom až na Patrónke a ďalej až v Lamači. Na Pražskej asi nestoja nikde ale to neviem potvrdiť.
no.ev.di.