Reply on: Petto #132406:
Ale v časoch keď s klbákmi nevychádzame ani na normálne linky je od DPB chrapúnstvo si dať platiť za to, že budú jazdiť prázdne do VW. Uznaj, že by nikomu z VW neodpadlo z tela keby nejakú dobu jazdili na tých pracovných spojoch sóla. Vždy je to menšia pohroma keď na nejakom pracáku kde sú obsadené všetky sedadlá a stojí do 10 ľudí (to hovorím o prípade maximálnej naplnenosti) príde sólo ako na takej 68,93,94 a 95, s ktorých obsadenosťou sa 25 a 92 môžu ťažko porovnávať. Si zober ešte, že aké dlhé je kolo na 92 a aké na 93,94 a 95. Aj 68 a 98 skôr spravia jedno kolo než L92.
S499.1023
1) Tú obľúbenosť som zobral od rušňovodičov. A odkiaľ si ty zobral dokonalosť pomarančov?
2) Ten dokument som videl dávno predtým, než teba iekto nanavigoval na jeho existenciu. Ale keďže mám akosi aj iné vedomosti, tak ho nemusím brať ako Písmo sväté.
3) Zatiaľ čo prvé československé lokomotvy množstov závad nemali? Sa spýtaj svojho ocka, prečo sa peršing volá peršing a somár somár? A pomaranč bol ecelentne tichá lokomotíva? Môžem ťa uistiť, že hluk na stanovišti rušňovodiča bol v sergeji neporovnateľne, rádovo nižší, ako na stanovišti pomaranča.
4) Nikdy som sa netváril, že za komunistov sa NEmuselo odstupovať od nejakých projektov, ale pomaranč mal ďaleko nádejnému alebo technicky vyspelému.
5) Proti komunizmu som určite spravil viac ako ty, tak si nevytieraj papuľu mojou osobou a už vôbec nie v tejto veci. Vôbec neviem, čo vlastne do tejto diksusie ťahá komunistov, to ako myslíš, že TU komunisti neboli, len v Rusku?