znamenitý busík ☺ možno práve na linky ako 35 a 44 by toto úplne sadlo. Zaujímalo by ma inak ako je využíavaná L35 na Veternicovej a Hlaváčikovej, lebo čo som ňou šiel tak vždy nastúpil nanajvýš 1-2 ľudía.
ciastocne to ale pravda je, pretoze pri zapadnom portali neboli BKV panely, ale tiez kolaje na podvaloch v strkovom lozku (foto podbijacky v tuneli z 30.8.1983 na otvorenom zvrsku).
No z kontextu to tak vyznieva ("...električka prešla prvýkrát tunelom..." a "...koľajisko ale nebolo zadláždené..."). Aj keď v Tvojom článku to bolo napísané zrozumiteľne, to len tá novinárka to spackala...
Len aby nám nevyšlo, že rekonštrukcia mosta sa bude "záhadne" predražovať a ku koncu nám výjde číslo nemálo vzdialené číslu, ktoré by sme dostali keby sme stavali komplet nový most. Ja mám tucha, že majú skryté esá v rukáve a počas rekonštrukcie odhalia to čo predošlými výskumami akože nešlo. Oni budú dobre vedieť čo most potrebuje ale budú to tajiť a potom vyťahovať, že o to a to treba navýšiť rozpočet lebo sa nepočítalo s tým a tým. A na rekonštrukcii dakto dobre zarobí, podľa mňa ak sa nezmení osadenstvo magoriátu a VÚC a ostatných organizácii čo do toho kafrú, tak za krátko po rekonštrukcii sa bude stavať nový mosť, takže som úplne kľudný čo sa "STARO-NOVÉHO" mosta týka.
Pred pár dňami tu niekto písal, že DPB za posledných X rokov kúpil len jeden klbák - CapaCity - a aj to nie celkom (Ikea)... Chcem len pripomenúť, že v minulom roku (2008) kúpil z Banskej Bystrice ojazdený Tambus 1414. ? http://skratka.sk/5m5p1m
PS: Jazdí iba na 63-ke alebo aj na iných linkách? To vozidlo je mladšie ako bratislavské Tambusy?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.