Reply on: Mischo1 #132247:
Prečo len Petržalské linky si napísal? Čo takto keby oslabili 21,61,63,74? Bol by si šťastný,že? Ostatné m.č. s výnimkou Lamača a DNV sú odkázané na autobusy, s tým, že Lamač má ešte keď by sa s L63 dačo stalo k dispozícii L30, ale keď sa dačo potrtká s L21, tak ľudia z DNV sa nadobro vyserú na MHD, ale aj tam kde sú električky alebo trolejbusy tak autobusy stále slúžia viac než dobre - Dúbravka (34,83), Dolné hony (75,78,87) a Petržalka všetky nosné linky čo má tak všetko autobusy.
v ohrade nam sotji za tonu vozov ktorym chybaju detaili....nahraditelne.....najde sa X vozidiel u roznych dopravcov nktore by bolo mozne ziskat......ale tu ide o peniaze..naco davat inym ked si mozem nechat pre seba?
MiroBA
Zaujímavé je že BB si vie zaobstarať vozidlá, Nitra si vie zaobstarať vozidlá, Celá ukrajna si vie zaobstarať vozidlá (aj ked jazdené ale stále lepšie ako nič)
To nech mi nikto nehovorí, autobusom sa nájde kopec. V Prahe bude nadbytočných dokonca na stovky (-v súvislosti z dodávkami SOR NB18). Vela nemeckých miest sa zbavuje starších i nízkopodlažných vozidiel. Však čo nekúpia aj tie 15m Many od Zájazdov Bratislava? A boli by v riadnej premávke aspoň. A podľa mňa by sa ešte po Viedni takéto vozy našli.