Tým čo sa chystajú využiť tento rok Sommerticket a majú do 20 rokov (t.j. max. 15 rokov) dávam do pozornosti možnosť priplatiť si 10 EUR a cestovať aj autobusmi v rámci VORu. Pre viac informácií pozrite nasledujúci link: http://postbus.at/de/Ferienticket_2009/ST_Wien_NOE_B/index.jsp
Nie som si isty ci sa to vztahuje aj na MHD vo Viedni kedze moja nemcina je trochu pochyba.. ak niekto vie, budem rad ked napise
čiže si odišiel z dôvodu, že si tu nevidel možnosť nejak vyvíjať sa alebo ukázať svoje schopnosti, tak sa to má teda? Zaujímalo by ma veľa vecí o tom ako sa pripravovalo to linkové vedenie v KE. Konkrétne to ako zamestnanci DPMK boli v teréne skúmať vyťaženosť, čo je v podmienkach v BA nepredstaviteľné... Môžme cez mail?
Musim opravit, vyhodeny som nebol. Clovek, co chce aj nieco skutocne dokazat, sa niekedy musi zmierit s tym, ze sa tu robi akurat tak dobry marketing, ale odbornost je umlcovana. Nastastie, inde takyto pristup nemaju
Pre ľudí z DNV, Lamača a Dúbravky nemá zmysel ísť dole na Dubovej. Pre ľudí idúcich z východných m.č. však výstup na Dubovej a peší prechod k zastávke Lovinského šetrí čas ?
To je fakt pekná blbosť,že v Bratislave by bola klimatizácia neúčinná ? Ved ked niekde stojí t-bus,elina alebo autobus v najväčšom teple s množstvom cestujúcich je to ako v saune.Okrem toho verím,že DPB uviedol pri tendri na klbáky,že ich chce mať plne klimatizované.Nie len pracovisko vodiča ako to je v prípade Tedomov ?
Aspoňže Capa City a ZV sú výnimkami ?
§11 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna vidim stale este zohrava ulohu ? Kto je ta odborna verejnost, co tvrdi, ze by bola neucina, lebo hustota zastavok...? ? Dufam, ze nie ta ista co tvrdila ze otocku na molecke netreba trolejovat ? ?
DPB by mohol robit nieco so zastavkou na hlavnej stanici, je to katastrofa smrad, bezdomovci, cigani, hambim sa za turistov ktory sem denne prichadzaju vlakom a taktiez ludi ktory cestuju do BA za pracou....
Ak ste ešte nevidel je už v archíve o tej klíme: http://www.tvba.sk/?main=6&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_6_8 Sranda, že tam hovoria aj o tej neúčinnosti preto to bude overovacia séria. ? A ináč tým Tedomom sa nejako kazí ten podtlakový vetrací systém... Už som pár krát cestoval v Tedomoch, kde boli prelepené, alebo neboli otvorené tak ako majú... Ináč neviem prečo ich nepoužíva každý vodič lebo potom sa tam nedá ani dýchať... ☠
Neviem teraz, ktorá 25Trka (zabudol som číslo ), ale jedna z nich má na zadnom sedadle dolný poťah používaný v #6401 ? To keď uvidí jeden obyvateľ DD, že aký cirkus urobili vo vozidle vysielanom na DD, nechcel by som byť v ich koži... ? ?
trochu staršie, ale: http://www.eday.sk/default.aspx?p=articlepage&a=5640
"V západnej časti Bratislavy by sa výstavbou nových obojsmerných trolejbusových tratí zvýšila obslužnosť dopravného uzla na Patrónke. Presmerovali by sa trate trolejbusov č. 211 z Kramárov do Vojenskej nemocnice, č. 212 z Vojenskej nemocnice na Zimný štadión O. Nepelu a č. 201 z Dolných Honov až po Tesco v Lamači. Prepojením trolejbusovej trate č. 41 z Hlavnej stanice na Amfiteáter by sa zlepšila obsluha v okolí Horského parku so študentskými internátmi a prípojom na vozovňu na Hroboňovej ulici by sa ročne dalo ušetriť až 45.000 neproduktívnych kilometrov a na úsporách elektrickej energie znížiť prevádzkové náklady o približne 66.388 eur (dva milióny Sk), dodal Bajan."
čo je z toho reálne?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0