Tak si vyjasnime, o čom sa bavíme.
1) ELEKTRIČKOVÁ trať do Wolfsthalu bola zlikvidovaná hneď po 2. sv. vojne.
2) ŽELEZNIČNÁ trať Z PETRŽALKY DO KITTSEE bola zrušená o niečo neskôr po vojne.
3) ŽELEZNIČNÁ trať z Filiálky DO PETRŽALKY bola zlikvidované po dostavbe autostrádno-železničného mosta.
1) ELEKTRIČKOVÁ trať do Wolfsthalu bola zlikvidovaná hneď po 2. sv. vojne.
2) ŽELEZNIČNÁ trať Z PETRŽALKY DO KITTSEE bola zrušená o niečo neskôr po vojne.
3) ŽELEZNIČNÁ trať z Filiálky DO PETRŽALKY bola zlikvidované po dostavbe autostrádno-železničného mosta.
brefos
Ja ešte doplním. Jazdná doba trvala približne 2h 30min. A medzi Bratislavou a Kopčanmi trvala väčšinou 20minút. Jazdilo sa bez obmedzenia, ako som už písal tie odchody. Ešte je tu aj poznámka: Mezi Kopčany a Bratislavou doprava bratislavskou pouliční drahou. A samozrejme číslo trate je 360. ? Taktiež bola ja trať 359. Petržalka-Kopčany-Parndorf v provozu rak. spolk. drah ?