Reply on: Majo #129071:
"potom by si mal prepojenie Obchodnej a západnej časti Bratislavy len od 6. rána (cez víkend ešte neskôr) do 20. večer"
Argumenty o prestupnom systéme platia len pre Petržalku, pre západnú časť Bratislavy ani pri výluke?
"Nehovoriac o tom, že 9-na by mala cez Obchodnú zbytočne dlhú trasu, takže by ňou napr. z Trnavského mýta do K. Vsi nikto necestoval"
Môže cestovať linkami 1 a 4.
Tieto argumenty neberiem. Ako argument za súčasné riešenie a proti MiroBA-ovmu by som skôr použil to, že na MiroBA-ovo by sa asi nenašlo dosť vozidiel, pretože ráno je na linke 9 polovičný interval (asi trištvrte hodiny), takže je výhodnejšie, keď zachádzkou chodí neposilnená linka 5. Ale nemám to prerátané, nemám na analýzy dosť času.
tak akurat vcera som isiel okolo zastavky Lachova, ktora je tiez cervena a tam je nadherny najazd na nu - najprv klasicky beton a potom napojena cervena zastavka, lenze - ten zaciatok cerveneho podkladu pocas tych par rokov klesol tak o 3-5 cm, takze je tam pekny skok... kdepak asi soudruzi z dpb udelali chybu?
Majo
Takto sa ale MHD nerobí, aby sa počúvali výkriky jednotlivcov, resp. jednotlivcov združených do skupín v domovoch dôchodcov, že kto do ktorého obchodu chce ísť nakupovať... Aj ja som si zvykol na to, že normálne spojenie tam nemám a ak chcem ísť do obchodu, navštívim buď predraženú Remu pri dome alebo sa do toho Avionu prejdem pešo (síce cez trojkoľajnú železničnú trať a napájač k diaľnici, ale stále som tam 2-krát rýchlejšie než MHD).