martiner: neverim, ze na takuto radikalnu zmenu nabreznej zony by si nasiel investora (neatraktivna lokalita najma v oblasti muzeum-most) a suhlas mesta. takisto davat na most tretiu kolaj ako rezervu je podla mna zbytocny luxus... ja som realista a snazim sa na teoreticke naklady pozerat triezvo... s tymi pesimi zonami to neznie zle, bol by som za, ale opat by si asi narazil na odpor mesta.
si: krizove situacie typu naburana lod by sa museli riesit pomocou busov, ale nie som si isty, ci smer petrzalka-mileticova bez dotyku mestom je taky atraktivny. ak by si chcel ist do trnavky, velmi by si si nepomohol a ak by si chcel ist do race, to uz rovno mozes ist inakadial... zmysluplne by to bolo iba v pripade, ze by sa vybudovala okruzna trat, spajajuca vsetky radialy a tym umoznovala vyhnut sa centru. ale opat hovorim - snazim sa mysliet triezvo, takze sa mi aj takato varianta zda byt prilis nakladna.
riko: ad most - dodavam len jedno. AMEN
si: krizove situacie typu naburana lod by sa museli riesit pomocou busov, ale nie som si isty, ci smer petrzalka-mileticova bez dotyku mestom je taky atraktivny. ak by si chcel ist do trnavky, velmi by si si nepomohol a ak by si chcel ist do race, to uz rovno mozes ist inakadial... zmysluplne by to bolo iba v pripade, ze by sa vybudovala okruzna trat, spajajuca vsetky radialy a tym umoznovala vyhnut sa centru. ale opat hovorim - snazim sa mysliet triezvo, takze sa mi aj takato varianta zda byt prilis nakladna.
riko: ad most - dodavam len jedno. AMEN

riko
vychádzal som z toho, že v roku 2003 už hádam každý používa počítač na spracovávanie textových súborov a tým pádom sú v elektronickej forme. Takže, nie je problém ak magistrát bude mať ako jednu z podmienok pre velkých investorov aby dokumenty prikladali aj (v budúcnosti iba) v el. forme a od toho je umiestnenie na webe len na skok.
Viem že to bude pre úradníkov tažké rozlúčiť sa s pečiatkou (lebo kto má pečiatku má moc!) a papiermi, ale aj sám uznáš za nezmysel tlačiť stohy papierov ked sa posúvajú z kancelárie do kancelárie.